Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WC-butik i Amsterdam.. fandens god ide.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja de bedste ideer er nogen gange saa simpel at man tror det logn.

Jeg bor i Amsterdam og her er den forste WC butik lige aabnet. Manden bag, fik ideen en dag han ikke kunne finde et sted hvor hans datter kunne tisse......Ja saa simpelt kan en idee vaere. Om det bliver en succes, det maa tiden vise.

Han regner med at sprede sig world wide, saa hvis du vil have DK's forste WC-butik saa skal du ind paa hans hjemmeside 2theloo og fange ham :)

http://www.2theloo.com/corporate

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:34

Ha, man kan slå ideen sammen med toilet-cafeen, Klo, i Berlin, hvor man bogstaveligt talt sidder på tønden, mens man indtager mad og drikke.

Så er der et helt koncept.

www.klo.de

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44
jo, han rammer et markedsbehov: der er altid mangel på WC i storbyerne, når man har mest brug for det.....er min erfaring.

Ideen er jo dejlig simpel ( gode ideer er som regel simple), så mon ikke den slår igennem
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 16:48

Nina Maria Mørk:

Ha, man kan slå ideen sammen med toilet-cafeen, Klo, i Berlin, hvor man bogstaveligt talt sidder på tønden, mens man indtager mad og drikke.

Så er der et helt koncept.

www.klo.de

Ha ha :-D Ja det er sikkert lækkert Surprise Skype-Puke

Har du været/siddet dér? hi hi

Tjekkede lige deres hjemmeside.... FUCK en omgang rodet lort! Man kunne bare mærke, hvordan maven krummede sig sammen. Det er nok den dårligste og mest rodede hjemmeside, jeg nogen siden har set.

Mvh

Michael Haahr

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:47

Michael Haahr:

Har du været/siddet dér? hi hi

Tjekkede lige deres hjemmeside.... FUCK en omgang rodet lort! Man kunne bare mærke, hvordan maven krummede sig sammen. Det er nok den dårligste og mest rodede hjemmeside, jeg nogen siden har set.

Har ikke været der, bare hørt om stedet som er vidt berømt ... og selvom hjemmesiden er lort (øh i denne sammenhæng ikke bogstavelig talt), så må man sige, at det unikke koncept har fået noget omtale ...

[men ja, for dælen, den er skidt den hjemmeside ... hele vejen igennem :-)]

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:04

flemming.dk:
jo, han rammer et markedsbehov: der er altid mangel på WC i storbyerne, når man har mest brug for det.....er min erfaring.

Kig efter M skiltet, der ligger som regel en McDonalds på hvert hjørne - med fremragende toiletter. Opdagede dog i København i dag, at man skulle bruge en låsekode fra bonen, men den var der en venlig gæst som afslørede Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)