Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pligter mht revision af årsrapport for lille Aps.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino,

Jeg er ved at opstarte Aps med 2 partnere. Vi er tilpas små til at kunne frasige os revisionspligten, men jeg er lidt i tvivl hvad dette betyder mht aflæggelse af årsrapport.

Kan jeg selv udarbejde denne, eller skal jeg bruge udgifter til registreret revisor?

Håber I kan hjælpe!

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 15:36

Hej Kasper

Du kan sagtens selv lave årsrapporten, dog vil jeg råde dig til at lade en revisor gøre det, hvis du ikke selv er inde i det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:39

Jeg er økonomistuderende, så er selv godt inde i hvad en årsrapport skal indeholde.

Jeg var bare i tvivl ifht lovgivningen, om det var påkrævet at lade en registreret revisor lave årsrapporten for Aps.

Men tak for svar!

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:41

Kasper Soulwear:

Hej amino,

Jeg er ved at opstarte Aps med 2 partnere. Vi er tilpas små til at kunne frasige os revisionspligten, men jeg er lidt i tvivl hvad dette betyder mht aflæggelse af årsrapport.

Kan jeg selv udarbejde denne, eller skal jeg bruge udgifter til registreret revisor?

Håber I kan hjælpe!

Hvis du fravælger revision kan du selv lave årsrapporten og du behøver ikke have en revisor.

Hvis i ikke selv har styr på skatteregler samt de krav en årsrapport skal overholde, så er det dumme penge at spare.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)