Hej kære Amino'er :) Jeg sidder og leger meget med Wordpress i forbindelse med nyt firma. Jeg er dog stødt ind i et problem som jeg håber I kan hjælpe mig med. På min forside får jeg en fejlmelding, som jeg ikke kan slippe af med. Når man går ind på min side - dvs. forsiden. Står der følgende: Not FoundCould not find the item you were trying to reach.
Dvs. lige meget hvad jeg prøver bliver denne side ved med at være der. Jeg har lavet en ny side og prøvet at få den til at være forsiden, men et eller andet gør jeg forkert. Det skal lige siges, jeg er stadig meget ny i alt det her CMS systemer, og har prøvet flere forskellige. Det ser ud til at Wordpress passer til mit "temperament" og så skal jeg heller ikke bruge det helt store komplicerede system til det jeg skal tilbyde min fremtidige "kunder". Er der nogen som kan hjælpe mig igang med Wordpress? Jeg kan sagtens oprette sider og rette dem til. Dette fungerer som det skal, men den "forside" som driller, ligner at den er oprettet som et indlæg og ikke en decideret side. Håber at der er nogen som ved jeg taler om, og kan hjælpe. Hav en fortsat god dag. :) Mvh Kenneth
|
Hej Kenneth,
Har du et link til siden, hvor problemet hærger? :)
Mvh.
Nikolaj Nørbæk