Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med forsiden i Wordpress

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er :)

Jeg sidder og leger meget med Wordpress i forbindelse med nyt firma. Jeg er dog stødt ind i et problem som jeg håber I kan hjælpe mig med.

På min forside får jeg en fejlmelding, som jeg ikke kan slippe af med. Når man går ind på min side - dvs. forsiden. Står der følgende:

Not Found

Could not find the item you were trying to reach.

Dvs. lige meget hvad jeg prøver bliver denne side ved med at være der.  Jeg har lavet en ny side og prøvet at få den til at være forsiden, men et eller andet gør jeg forkert. Det skal lige siges, jeg er stadig meget ny i alt det her CMS systemer, og har prøvet flere forskellige. Det ser ud til at Wordpress passer til mit "temperament" og så skal jeg heller ikke bruge det helt store komplicerede system til det jeg skal tilbyde min fremtidige "kunder". Er der nogen som kan hjælpe mig igang med Wordpress? Jeg kan sagtens oprette sider og rette dem til. Dette fungerer som det skal, men den "forside" som driller, ligner at den er oprettet som et indlæg og ikke en decideret side. Håber at der er nogen som ved jeg taler om, og kan hjælpe. Hav en fortsat god dag. :)

Mvh

Kenneth

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 13:17

Hej Kenneth,

Har du et link til siden, hvor problemet hærger? :)

Mvh.
Nikolaj Nørbæk

Juusu here and Juusu there..

Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 13:26

Hej Nikolaj,

Ja det har jeg. Har lige oprettet siden, og har ikke lavet noget på den, hvis nu jeg ikke kunne få det til at virke :)

www.datasolo.dk

Når du kommer ind, kan du se at man kommer ind hvor man kan søge. Det forsiden skal pege hen på, at den anden fane som hedder: "Hjem" som er den rigtige forside :)

På forhånd tak for din tid og hjælp.

Mvh

Kenneth

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 13:35

Arh.. Du skal inde i venstremenuen dit wp-admin gå ind under Indstillinger --> Læsning --> Her skal du indstille din forside til at være en statisk side og vælge 'Hjem'.

Husk at gemme de nye indstillinger ;)

/Nikolaj

Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 13:42

Hvor er det bare perfekt. Tusind tak for hjælpen!

Utroligt - Og her troede jeg, jeg havde prøvet alt :)

Så kan jeg komme videre i processen :)

/ Kenneth

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 13:55

Heh ja, Wordpress kan være så pokkers besærligt - lige indtil man finder ud af hvor enkelt det er ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)