Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bilvalg....7 Personers?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Mose:

Hej

Jeg ville da helt klart overveje en mazda 5, der har du 2 skydedøre, stor og rummelig bil og så tror jeg du kan finde en der er et par år gammel til under 300000 kr dog uden jeg har kigget efter det. og så vil jeg råde dig til at købe diesel bil.

men det kan blive en helt videnskab at købe bil for der er altid positivt/negativt meninger om alle biler, så kør til en forhandler der har måske 5 forskellige 7 personers biler og prøv dem alle og bestem hvilken model du bedst kan lide, og så kan man søge på feks. bilbasen efter den ene model.

Mvh.

Martin

Har nu altid været glad for min mazda, har ikke lige tjekket om de havde store biler....

Så den skal også tjekkes...

Jeg var for noget tid siden ude at kigge på en Mondeo.... der sparede man 90.000 kr hvis man købte en demo... Det er ret sygt at den sælges så meget billigere efter 5000 km....

Men også tak til dig!

Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:48

Ford Galaxy - Du kan finde en rigtig fornuftig brugt til 350 K 

Masser af plads og drift sikker - Kan du kun anbefales

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:46

Ja enig med Ford Galaxy. Du kan også overveje Touran eller Sharan?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Jægerspris
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:27

Hejsa

Står selv i samme situation med alt for mange børn :-) og er faldet over følgende info.

http://www.fdm.dk/biltest/citroen-grand-c4-picasso-peugeot-5008-renault-grand-scenic

Man skal være medlem af FDM for at læse artiklen, hvis du ikke er det kan jeg evt. sende artiklen som en PDF.

Alle sammen tilsyneladende gode biler til en rimelig pris. Jeg har selv været ude at tage en tur i en Citroen C4 Grande Picasso og det var virkelig en fin bil med et fantastisk udsyn.

Og her er en artikel om hvornår/hvordan det er fornuftigt at købe en ny (brugt) bil.

http://penge.dk/biler/artikler-biler/saadan-bliver-bilen-gratis

Endelig er der jo (åbenbart) en helvedes masse penge at spare på at få bilen finansieret rigtigt.

http://www.fdm.dk/bilkoeb-salg/guide-til-billaan

God jagt.

Mvh

Claus

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 15:17

Hej.

Der ville ikke være meget tvivl i mit sind, hvis jeg igen stod i en familiesituation med børn.  

Hvis prisen var underordnet ville jeg vælge en "ægte" MPV og valget ville næsten uden tvivl blive VW Sharan med hele udstyrspakken, alternativt Galaxi eller den originale Renault Eapace. Problemet for disse er bare prisen som ender over en halv mill måske endda nærmere 600.000 og så er guldet købt for dyrt efter min smag. (har selv haft Sharan bensin i 2000).

Så er der kommet en "lille" klasse i MPV.  VW, Citroen, Renault, Opel, div. Japanere alle med deres fordele og ulemper, men fælles for dem alle er at ved 7 personer i bilen er der nul plads til bagage.

Jeg ville vælge VW Caddy Life Maxi og den kan strikkes sammen nogenlunde indenfor dit budget. Jeg vil begrunde valget med, at indretningen er bedst, sikkerheden, kvaliteten generelt og en unik motorteknik uanset om man vælger bensin eller diesel. Den nye DGS automat gearkasse vil for mig være et "must" men smag og behag.

http://www.volkswagentransportbilar.se/se/sv/models/The_new_Caddy/caddy.html

Nu bor jeg i Sverige så linket er svensk, men må findes på dansk også.

Så er der lige det det sure. En Caddy Life Maxi skruet sammen her i Sverige, inkluderet al den luksus den kan udstyres med, løber op i 250.000 kr og så er den med alt hvad du kan drømme om. Skulle du købe den af mig ville prisen efter skat DK´s beregningsskema blive 550.000 kr. surt show.

Mindre kan heldigvis gøre det og det er stadig en funktionel, velkørende og økomomisk bil.

mvh søren

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 15:21

igen.

faldt lige over denne beskrivelse:

Nya Candy Life representerar egentligen en helt ny bilklass. Jämfört med andra sjusitsiga bilar har den betydligt lägre pris och bättre garantier. Den vänder sig till barnfamiljer och alla andra som vill ha riktigt bra lastmöjligheter eller plats för sju personer. Den har dubbla skjutdörrar och alla bekvämligheter som är viktiga i en riktigt bra familjebil.

mvh

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 00:48

Ja det er lidt vildt at de kan sælges så meget billigere pga. at den har kørt som demobil, jeg købte selv en opel astra fra 2009 sidste år som havde gået 9000 km og sparede 94000 kr i forhold til normalprisen + oliefyr til 15000 kr.

jeg kiggede selv mazda 5 da jeg skulle købe bil men kunne ikke finde en til den pris jeg max ville bruge på bil, og jeg får nok heller ikke så mange børn så vi ikke kan være i en opel astraBig Smile

Men helt sikkert en lækker vogn.

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 00:52

Spar noget mere op og køb en Audi Q7 :D Super fed bil. !

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 05:56

Peter Rohde Rasmussen:

Spar noget mere op og køb en Audi Q7 :D Super fed bil. !

eller spar endnu mere op og køb en Audi R8. Når det er gjort er der plads nok i den, for børnene er forlængst flyttet hjemmefra :-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:10

Har lige købt en hel ny VW Caddy 1,6 TDI med tillæg for ekstra bagsæde blev det 200.000 kr. Det synes jeg er super billigt.

Køre 18 km/L

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)