Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En nem vej til mere trafik på din Facebook Fan side.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fulgt Thomas gennem længere tid, og set udviklingen omkring hans "Brand" og det er steget voldsomt i popularitet på kort tid, da hans viden er så stor indenfor området som det er. Tillige spytter han det ene gratis guldkorn ud efter det andet gennem hans egen "page" på facebook og der er 500 der har trykket "Synes godt om" siden jeg som nummer 36 tilmeldte mig - Og så vidt jeg er orienteret bruger Thomas ingen hurtige og "over hegnet" metoder til at anskaffe sig disse, og dermed må de stortset alle være engagerede på den ene eller anden måde.

Jeg ville ikke tvivle et sekund, hvis det var Thomas der kom og sagde Facebook ville tage betaling for brug i fremtiden ;-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten88:

...den er langt ude - især når du hverken kender til mig, mine hjemmesider eller fansider.

Men tak for dit svar - jeg fandt det ubrugeligt

Morten syntes du ikke selv det klinger hult når du med en helt anonym profil udtaler dig som bedrevidende?

/Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kaffe & Co:

Morten88:

...den er langt ude - især når du hverken kender til mig, mine hjemmesider eller fansider.

Men tak for dit svar - jeg fandt det ubrugeligt

Morten syntes du ikke selv det klinger hult når du med en helt anonym profil udtaler dig som bedrevidende?

/Søren

Og alligevel var der én, der kunne få mig til at skrive atter et indlæg. . . .

Synes du ikke det klinger hult når jeg på intet tidspunkt har udgivet mig for at være bedrevidende? Det er sådan en inkompetent lalleglad dum kommentar at komme med, for hvornår har jeg udgivet mig for at vide bedre?
Jeg har udgivet mig selv for ikke at være UVIDENDE - Ikke BEDREVIDENDE - jeg håber inderligt du kan se forskel på disse 2.

Men det er typisk internettet - man kan jo proppe ord i munden på hinanden - læs og forstå, derefter udtal dig.

Jeg har intet imod dig som person, eller som menneske, men dit indlæg giver ingen mening, da der intet sted står jeg udgiver mig som bedrevidende - ej har jeg heller ikke givet udtryk for dette - jeg gider bare ikke blive kaldt uvidende.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 17:59

:-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:11

Morten88:

Hvordan kan man være så negativ på en Søndag? Det er fridag, og ikke jagt andre mennesker dag ;D

Uden at ville deltage i jeres personlige fight, så er det meget naturligt, at folk tillægger personer, som de kan relatere til højere troværdighed end anonyme personer. Sådan er verden, og det må man så indordne sig under... Om man kan lide det eller ej ;D

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 18:16

jkroyer:

Hej godtfolk

Jeg har just smedet en artikkel sammen om hvordan man nemt laver sin facebook side bedre og derved genererer flere fans.

How to use iWeb to build a killer frontpage for your Facebook Fan Page.

Gennemført og overskuelig oversigt! Yes Bestemt en jeg vil kigge nærmere på når jeg snart kommer til det..

Nu kender jeg ikke lige til iWeb - findes der evt. et windows venlig alternativ?

Tak for guiden, og go søndag :)

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 20:31

Sjovt, jeg synes altid du er oppe og skændes i trådene Morten. :-)

Det ser rigtig godt ud Krøyer! Har samme spørgsmål som Uffehs.

uffehs:

Nu kender jeg ikke lige til iWeb - findes der evt. et windows venlig alternativ?

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 20:35

Hej JK

Super god guide. Skulle først se hvad Iweb var for noget.

Det skal siges til andre at det godt kan med andre værktøjer end Iweb og dropbox :)

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Fredericia
Tilmeldt 26. Oct 07
Indlæg ialt: 11
Fra  Jonas Kroyer Photography Skrevet kl. 06:02

Hej Àsgeir

Tak for det. Du har fuldstændig ret, man kan bruge hvad man har.

Jeg valgte iWeb fordi jeg er inkarneret Mac-bruger og det kommer med som en del af standard pakken, men der er intet i vejen for at bruge alt fra Adobe Dreamweaver til BlueVoda eller hvad man nu bruger til sit pågældende OS.

Til hosting vil de fleste nok bruge egen server eller en eller anden form for proff hosting. Jeg syntes blot Dropbox er helt fantastisk til et hav af ting og nu herunder at hoste en lille forside til Facebook.

Til alle jer andre...

Sikke en debat over min lille post, det er sødt af jer sådan at tage mig i forsvar. Jeg føler mig ikke provokeret af Morten88's kommentar, den bekræfter blot at der findes folk med en sund skepsis og at Janteloven stadig lever i DK. 

Til Morten88: din kommentar gav mig ikke rigtigt noget og efter reaktionerne at dømme, bør du måske overveje om du skriver for deltage konstruktivt i dette fora eller fordi du keder dig lidt og har brug for kontakt om end negativ. Jeg kender dig ikke og er ikke så aktivAmino.dk at jeg har oplevet hvad du eller skriver til folk. Hvis du gerne vil tages mere alvorligt er der flere gode pointers i reaktionerne på din kommentar du kan lærer af. Bare en tanke.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)