Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smider du lige et par ideer den her retning? :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står med et domæne, der for alle andre end mig ser siden tom ud. Jeg bruger det til udvikling af systemer / test site og administrationspanel til et par webshops, mail, projektstyring osv osv. 

Men tænkte at jeg må kunne bruge "forsiden" fornuftigt.. Har et par ideer, men så gode er de heller ikke - og smide det gamle på igen, gider jeg heller ikke  :)

Lige pt. står siden og søger efter nogle bestemte ord, ip´er og et par mail adresser for mig på nettet men da det ikke har nogen front er siden alligevel bare "tom". Kunne udvide det så alle kan se hvad den finder, men nok ikke ret mange som er interesseret i min mail adresse og hvad jeg har sat den til at finde.

Så jeg tænkte om nogle jer Aminoer havde en lille ide til hvad jeg kunne sætte den til at lave som samtidig har mulighed for for at have en forside.

Håber der er nogen med en lille ide :D

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger den til udvikling og diverse, så kunne du have en "Front" som folk ser mens du bruger ditdomæne.dk/Udvikling mappen som kun du ved findes, så er der ikke stor chance for at folk ser din tests som virker rodede for andre.

Bruger du Joomla kunne du f.eks. have Joomla i roden og Joomla installeret i udviklings mappen og teste på den.
Mens besøgende kun ser den i roden

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)