Har lige modtaget denne mail i min indbakke
![]() ![]() Fra: Fru Stalle Gerald
Abidjan, Elfenbenskysten Vestafrika. Re: opfordring til omgående & fortrolige forretningsoplysninger hjælp! Kæreste, Jeg er at indføre mig selv som Fru Stella Gerald den eneste datter af afdøde chef og fru David Gerald. Min far var en meget velhavende Coccoa købmand i Abidjan, den økonomiske hovedstad Elfenbenskysten, min far blev forgiftet til døden ved sin forretningsforbindelser i en af deres udflugter på en forretningsrejse. Min mor døde da jeg var en baby, og siden da min far tog mig så speciel. Før død min far januar 2009 i et privat hospital her i Abidjan han hemmeligt kaldte mig på hans seng side og fortalte mig, at han har et beløb på fire millioner, fem hundrede tusinde United State Dollars ($US4.5M) tilbage i faste / suspense konto i en af de vigtigste bank her i Abidjan, at han brugte mit navn som sin eneste datter for pårørende i deponeringen af fonden. Han forklarede mig, at det var på grund af denne rigdom, at han blev forgiftet af hans forretningsforbindelser. At på grund af uophørlige politiske krise i landet og for at undgå været dræbe af sine fjender jeg skulle søge en udenlandsk partner i et land, mit valg, hvor jeg vil overføre disse penge og bruge det til investeringsformål, såsom fast ejendom eller hotel management . Please, jeg ærligt søger din hjælp på følgende måder: (1) At give en bankkonto, som disse penge vil blive overført til: (2) at tjene som en vogter af denne fond, da jeg stadig en lille pige: (3) For at gøre ordningen for mig at komme over til dit land for at fremme min uddannelse og også at sikre en opholdstilladelse i dit land: Desuden er jeg villig til at tilbyde dig 15% af det samlede beløb som kompensation for din indsats / input efter en vellykket overførsel af denne fond i din nomineret konto i udlandet. Desuden Pls tyder dine muligheder i retning af at hjælpe mig, da jeg mener, at denne transaktion ville være at indgå inden for syv (7) dage tilkendegiver du din interesse for at hjælpe mig. For mit sikkerhedsmæssige årsager, bedes du besvare mig gennem min private e-mail Foregribelse at høre fra dig hurtigst muligt. Tak og Gud velsigne. Med venlig hilsen, Stella Gerald |
Den har jeg vist fået for et stykke tid siden ind på min indbakke.