Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søndag Snydes Synet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

He..

Den nederste (med kuglerne) sad jeg og tænkte på både magneter og filmmanipulation. Men det var meget mere simpelt :o)

Og det er helt væk at jeg ikke havde gennemskuet den, for jeg har læst en del om de bannere der ligger bag målene i fodboldkampe, der er printet efter samme princip..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:43

igang:

Og det er helt væk at jeg ikke havde gennemskuet den, for jeg har læst en del om de bannere der ligger bag målene i fodboldkampe, der er printet efter samme princip..

Jeg kan ik gennemskue den første... Enten er det en animation eller os er den delt i flere dele...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:49

Nej jeg har også givet op på den første.

Mit bedste bud er, at det er nogenlunde samme princip, som den med kuglerne. Men jeg er ikke god til at gennemskue den slags snyd :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 10:58

der er i hvertfald noget galt med den miderste bro på den første, ville satse på noget animation..

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:11

første er vandet ikke helt hvidt det kan være lidt med en kemiske reaktion

luft neden under med vand ovenpå er nok den meste logisk forklaring det skaber strøm .

Vakuum tryk kan få noget til stige derved skabe tryk op ad ligesom sker på island f.eks. et undertryk skaber energi opad dette skaber strøm og energi .

Tvivler brugt motorkræft vis det ikke er tilladt

synes det kan være sjovt med sådan et lille vakuum tryk derved at sætte under vandet og lave strøm i vandet på bordet hvad skal jeg ellers bruge det til , jeg købte det af andre grunde

Hvad sker vis der er vakuum tryk ned under det skaber strøm op ad alt vil op ad derved masser af strøm i vandet

nederste tror jeg bare en magnet det virker meget logisk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)