Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg mig et agentur på et produkt eller en service ydelse...?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lina,

Jamen det er også præcis den tanke jeg går med, men det er ikke bare sådan lige at finde et sådan produkt..... ;O)

Mvh Nic..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:59

Hvis du synes parfume er spændende, så har jeg et forholdsvist unikt koncept.

Man køber et lille parfume-laboratorie (enten køber du det selv og har det med ud til kunderne, og hjælper dem med at designe en duft - eller du kan også sælge laboratoriet til kunden - som så selv kan kan "designe" sin parfume.)

Alternativt findes der en "Business udgave," som består af 22 foruddefinerede dufte.

Når man har designet eller fundet sin duft, går man online i en konfigurator, designer sin flacon og sin æske - f.eks. med eget logo og/eller eget navn, og derefter får man tilsendt sin parfume.

Du vil ikke have eneret i DK, men det er endnu begrænset, hvor mange der udbyder dette pt.

Du er velkommen til at kontakte mig på 2625 6543 eller en PB, hvis det har interesse.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For mig er iværksætteri ikke noget jeg opsøger, men noget der kommer til mig den rigtige dag på det rigtige tidspunkt. Nogle gange opstår ting når man mindst venter det og det er oftest her de gode ting sker. Lidt ligesom at finde en kæreste, hvis man leder og leder kommer der ikke nogen forbi, men hvis man ikke leder kommer de fra den blå luft dumpende forbi.

Det jeg mener er at man ikke kan finde million ideen fra den ene dag til den anden, sådanne ting kan godt tage lidt tid.

Hvis du finder et produkt og gerne vil have agentur på at sælge det i dk skal du ihvertfald starte med at opsøge producenten eller dem der ejer produktet og hører om du kan få agenturet for det i norden.

Held og lykke med din søgen håber noget godt snart kommer til dig Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Camilla Grønberg:

For mig er iværksætteri ikke noget jeg opsøger, men noget der kommer til mig den rigtige dag på det rigtige tidspunkt. 

Her må jeg nok give Camilla ret ... der går ikke én dag uden jeg får ideer til de første 5-6 nye koncepter ... 95% af dem er selvfølgelig noget knald ... men ideerne sprudler stadig frem :P

Det samme har jeg hørt fra andre iværksættere, og jeg tror altså at det er noget man er nødt til at være født med ... måske det handler om at give slip og give tankerne lov til at vandre? Det kan måske være svært hvis man igennem sin opvækst er blevet lænket til et skolebord og har lært at side ret og kun tænke de ting som står i bøgerne. Mén hvis først du når derhen, så bliver dit problem ikke hvad du skal lave ... men hvad du IKKE skal lave :-D

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:28

Hej Nic

En mulighed kunne være agents24.com - har kun lige kigget på den hurtigt, men måske der var noget spændende der.

En anden ting var at du kunne fortælle mig hvad der interesserer dig, jeg har rigtig mange kontakter i bla. Tyrkiet - det kan godt være at lignende produkter findes i Tyrkiet - men hvilken branche er der ikke konkurrence i?

Du skriver bare hvis du har noget på hjertet.

Ellers kunne et sted og starte være og starte et firma op og så samle nogle forskellige produkter fra danske importører mv og så gå ud og prøve din indre sælger af, som provisions sælger - det er der mange der søger, bla. mig selv :O)

Bendtsen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)