Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsmodul?!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte en lille webshop, og mangler nu at finde et betalingsmodul. Da jeg ikke har så mange penge i starten valgt jeg at undvære indløsningsaftale med pbs. Jeg vil have at shoppen kan tage imod Visa/Dankort, Visa Electron og Mastercard. Gerne også Dankort hvis det kan lade sig gøre uden pbs. Hvad er den billigste løsning? Kan jeg bare bruge paypal til disse kort som jeg vil tage imod? hvordan fungere paypal ren praktisk? Skal kunde have et paypal konto før de kan betale? Og kan paypal indtegreres i webshoppen?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 20:39

Du skal finde en udenlandsk indløser, hvis du vil undgå pbs/nets.

Du kan sagtens bruge Paypal - og kunder skal ikke have en paypal konto for at betale.

Det er meget simpelt at integrere Paypal. Der findes masser af eksempler på det. Du skal poste en række variabler over til paypal, som så sørger for betalingen og du kan få et callback tilbage til dit site om at betalingen er ok.

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 20:46

Ewire er billigere en PayPal og giver dig mulighed for at modtage "rent" Dankort.

/Kjeld

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jan 11
Skrevet kl. 21:18
Som Ewire fungerer pt. skal brugeren i betalingsprocessen oprette en Ewire konto.
Vi er dog ved at færdigggøre en ny udgave af vores netbetaling, hvor brugeren ikke
skal oprette sig, vi forventer at have den nye version klar i 2. kvartal.

Med venlig hilsen
Ewire support.

Ewire
Rolighedsvej 45
DK-8240 Risskov
www.ewire.dk

Jeg fik vide fra ewire at kunde skal oprette en konto for at kunne betale, er det rigtig?

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 21:29

Det lyder rigtigt spændende. Så skal I bare fjerne oprettelsesgebyret, så er konkurrenterne fejet af banen Skype-Wink

/Kjeld

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jan 11
Skrevet kl. 21:45

men er det rigtig som ewire siger at man skal oprette en konto før man kan betale ordren?

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 52
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:49

Du kan også overveje at oprette en indløsningsaftale med Euroline. Du kan gratis få oprettet en indløsningsaftale hos dem til VISA/Dankort, VISA, MasterCard mv. Deres transaktionsgebyrer er yderst konkurrencedygtige.

Med venlig hilsen
Morten Lanng - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 11:21

kkn1985:

men er det rigtig som ewire siger at man skal oprette en konto før man kan betale ordren?

Hvis de selv siger det, så er det jo selvfølgelig rigtigt :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)