Vi er en lille virksomhed, som har været igang i lille års tid nu. Men vi savner lidt mere omsætning! Er der nogen gode ider til opsøgende arbejde eller lignende?
Jeg vil foreslå dig at fortælle lidt mere om, hvilke typer gravearbejder I påtager jer.
Er det alt fra planering af indkørsler til udgravning af kældre, swimmingpools og lignende?
Hvor i landet udfører I gravearbejdet?
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Ja, hvor i landet i udfører arbejdet er jo selvfølgelig meget relevant.
Men det kunne måske være en ide at få lavet nogle flyers, og omdelt i jeres lokalområde, sommerhus kvarter osv... hvor jeres service ville være relevant.
Samarbejde med andre håndværkere ville også kunne sikre jer noget arbejde, da disse jo tit bliver efterspurgt omkring sådan.
Opfølgning! Vi laver alt hvad der kan laves med en minigraver. Entreprenør arbejde, brolægning og meget mere. Skal der større eller andre maskiner til, kan vi også det. Den med samarbejde, med andre firmaer, har vi prøvet meget, sendt firma profil ud ringet rundt, men ingen resultat? Nogen Gode ide´er til det? den med flyers, gør vi os, og det giver da lidt.....Vi er åben gode råd og vejledning...
Du kunne ringe rundt til forskellige virksomheder som du ved der har brug for gravearbejde, også tilbyde dem at gøre det for billige penge. Og hvis de er glade for dit arbejde kan det være at de ringer til dig næste gang der skal graves igen, også kan du "kræve" lidt flere penge for arbejdet :)
Byder i på nogen sager for tiden? Landet står jo lidt stille og det er vel svært for en entreprenør at skaffe arbejde, hvor i landet ligger du? - Men ja byd på alt nybyggeri, tilbygning osv osv.
Tilbyd dig som entreprenør til firmaer, forslå du er billig og vis evt. referencer.
Hvis du har en hjemmeside så betal til adwords med keyword "entreprenør - feks. sønderborg"
Håber du får gang i salget!
Hilsen
Elektrikeren
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jeg køre i stort set hele jylland fyn og Sjælland efter aftale. Men det skulle man gerne kunne se her inde? ? ? Men ja tingene ligger lidt stille, men vi byder skam os helt vild