Jeg lavede www.david-bograd.dk for et par måneder siden, da jeg var i praktik hos www.increase.dk . Jeg kunne godt tænke mig noget feedback på den, før jeg går igang med min anden hjemmeside.
Siden har ikke noget formål, og er udelukkende øvelse!
Pft.
David Bograd
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Gul trekant i bunden af siden som vises når der er fejl på siden i koderne
Banner øverste - menu - billedet der er ikke sammenhæng , de er luft imellem dem alle derved virker det bare som spild plads og det gør siden ser rodet ud
vis gerne du kan lave en kontakt formular på siden du er jo webdesigner derved ved at vises alt muligt på siden får du flere kunder og du er lettere at kontakt med kontaktformular på hjemmesiden
lidt mere tekst evt. flere undersider der forklare tingene bedre behøver ikke stå mere på hver siden , med interne under sider med masser af indhold giver en vis SEO værdi
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Nu skal vi jo også lige tage højde for at det kun er et "pilotprojekt", men jeg synes det er en fin side. Der er dog en ting der irriterer mig umenneskeligt meget, og det er at hovedindholdet ikke er centreret i browseren. Det kan godt være jeg er den eneste der har det sådan... Du kan løse problemet ved at smide dit logo over i højre side under din navigationsbar og over billedet.
Selvfølgelig skal der være noget mere tekst på siderne, ellers ville jeg slå siderne sammen så der var lidt mere information på hver side. Man skal trykke på links hele tiden. Derudover synes jeg at du skal skubbe din footer helt ned i bunden af siden i stedet for at den hænger og svæver.
Så er der også lige en lille fejl i footeren. Når jeg holder musen over facebook linket faldet det andet ikon også lige et par pixels og vice versa.
Håber du kan bruge det til noget :-)
// Mathias
PS. når du nu siger at du kan hjælpe med SEO må du hellere lige sørge for at alle sider indeholder et <h1>-tag.