Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

håndværker tilbydes til 125kr+m

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

så et par tømrer og murer mangler et arbejde, hvis du mangler at få lagt fliser osv,

kan jeg sende jer deres numre men skriv en besked og ikke i offentlig forum, da de vil ikke have deres telefon numre i offentlig forum.

til kun 125kr+m

de udskriver regning til alle. Dog de er ikke danskere , emn bor med familier her i dk.

Det her er ikke en diskussionsforum jeg har oprettet men kun et godt tilbud.

Lina

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 12:29
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Så er Lina på banen igen med sine "håndværkere", Sidste gang måtte amino udvide deres servere for at få plads til al den trafik den skabte.... IBM har tilbud på ekstra klodser.

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 12:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lader til der allerede er problemer på serveren, for mit indlæg forsvandt da hurtigt igen.....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jens Stæhr:

Så er Lina på banen igen med sine "håndværkere", Sidste gang måtte amino udvide deres servere for at få plads til al den trafik den skabte.... IBM har tilbud på ekstra klodser.

Lina skriver faktisk : "Det her er ikke en diskussionsforum jeg har oprettet men kun et godt tilbud.".

Så synes faktisk dit indlæg er lidt plat. Skal vi nu ikke lade Lina have sin tråd i fred, og så kunne vi jo evt. henvende os, hvis vi skal bruge håndværkere, i stedet for at sidde bag vore skærme og tro vi er "Guds gave" til Amino?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 14:03

Jo, helt enig.

Tænkte også, åh nej ikke igen, er det 3 eller 4 tråd hun laver nu, men forventede ingen ville holde liv i denne tråd, og den derfor bare ville dø ud denne gang.

En anden gang kan hun vel bare bumpe sine tråde, frem for at oprette nye tråde med præcis samme "tilbud" , kontakt søgning eller hvad vi nu skal kalde det...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:34

hej

vi har stadig håndværker der venter på noget arbejde fra jer:)

Lina

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej

ok så dit indlæg først nu, giver dig et kald i morgen eller smser dig telefon numre til de murer jeg kender.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)