Søger en ung energisk webdesigner/programmør til et nyt spændende projekt - jeg søger ikke et etableret bureau eller lign, men en ung dygtig person, der gerne vil tage en udfordring op og sammen med mig udvikle en ny hjemmeside.
Du kan være en lille webudviklings virksomhed, enkeltmands virksomhed, freelancer eller studerende og har tid og lyst til at gå igang med et større projekt, design udkast ligger klar, og projekt beskrivelse er færdig - men jeg har brug for en der kan sætte dette sammen til en hjemmeside.
Jeg har hverken 50- eller 100.000 kr til dette projekt, men er selvfølgelig godt klar over intet er gratis, men det håber jeg vi kan finde ud af hvis du er den rette og vores kemi spiller sammen.
Jeg ved godt dette indlæg ikke er så konkret/specifikt - men vil gerne have lidt tilbagemeldinger og føle en energi hos dig før vi ligesom kommer videre i processen.
Jamen så er din søgen over ;) - ej men din beskrivelse på hvem du søger rammer utrolig plet, hvis jeg selv skulle sige det. Jeg, sammen med en anden, har netop startet en enkeltmandsvirksomhed op, der hedder Entermedia (Siden er endda langt fra færdig endnu!). I fritiden er vi begge studerende på HHX i Fredericia.
Jeg er sikker på vi kan finde en god hurtig pris, da vi på Entermedia p.t. også er interesseret i her opstartsfasen at få noget god omtale samt nogle gode referencer. Skriv evt. til mig på kontakt@entermedia.dk