Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger, ung energisk webdesigner/programmør til spændende projekt!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Søger en ung energisk webdesigner/programmør til et nyt spændende projekt - jeg søger ikke et etableret bureau eller lign, men en ung dygtig person, der gerne vil tage en udfordring op og sammen med mig udvikle en ny hjemmeside.

Du kan være en lille webudviklings virksomhed, enkeltmands virksomhed, freelancer eller studerende og har tid og lyst til at gå igang med et større projekt, design udkast ligger klar, og projekt beskrivelse er færdig - men jeg har brug for en der kan sætte dette sammen til en hjemmeside.

Jeg har hverken 50- eller 100.000 kr til dette projekt, men er selvfølgelig godt klar over intet er gratis, men det håber jeg vi kan finde ud af hvis du er den rette og vores kemi spiller sammen.

Jeg ved godt dette indlæg ikke er så konkret/specifikt - men vil gerne have lidt tilbagemeldinger og føle en energi hos dig før vi ligesom kommer videre i processen.

God aften

Bendtsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 22:52

Hej Bendtsen

Jamen så er din søgen over ;) - ej men din beskrivelse på hvem du søger rammer utrolig plet, hvis jeg selv skulle sige det.
Jeg, sammen med en anden, har netop startet en enkeltmandsvirksomhed op, der hedder Entermedia (Siden er endda langt fra færdig endnu!). I fritiden er vi begge studerende på HHX i Fredericia. 

Jeg er sikker på vi kan finde en god hurtig pris, da vi på Entermedia p.t. også er interesseret i her opstartsfasen at få noget god omtale samt nogle gode referencer. Skriv evt. til mig på kontakt@entermedia.dk

Med venlig hilsen

Jonas Goth

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 22:56

Hej Bendtsen

Det lyder spændende. Du er meget velkommen til at sende mig en pb eller email (lars@ldronline.dk) med mere info.

Til dagligt er jeg datalogi-studerende på AU, og har programmeret i bl.a. PHP de sidste forholdsvis mange år efterhånden :)

Mvh

Lars

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 23:09

Hej Jonas og Lars

Jeg sender en projektbeskrivelse hurtigst muligt.

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 23:12

Hej igen

Så er der sendt lidt go nat læsning til alle de interesserede, også til jer der har sendt mig en PB.

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 09:45

Så er der også sendt information ud til de morgenfriske mennesker der har sendt PB'er.

Ser frem til at høre fra jer alle sammen :)

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:45

Kan du ikke også sende en til mig? :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 19:06

Hej Patrick

Har du en mail?

Bendtsen

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Constant Solutions Skrevet kl. 09:57

Hej Bendtsen.

Det lyder rigtig interessant, kan du sende mig en projekt beskrivelse til post@constantsolutions.dk?

Ser frem til at høre nærmere fra dig!

Forsat god dag.

Med venlig hilsen

Mattias Siø Fjellvang - www.constantsolutions.dk - +45 26 78 98 88

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 10:25

Ville du evt. väre interesseret i et partnerskab?

Send gerne projektbeskrivelse i min retning ogsaa :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)