Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

networking/ erfagruppe i midtvestjylland

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg har en webshop og kender et par stykker som også har en webshop.
Vi har snakket om at lave em gruppe som kunne mødes snakke erfaringer, tage emner op som er relevante osv.
Vi søger et par stykker gerne kvinder ;-) til denne erfagruppe. Vi er som sagt 3 med webshops som er vidt forskellige men sælger alle fysiske varer.

Håber der er nogle interesserede

Mvh rikke fra sygeplejebutikken.dk
Fra Låsby
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Kagedeko Skrevet kl. 19:56

Hejsa

Hvor mødes I henne?

VH Lone.

Tilmeldt 29. Feb 08
Skrevet kl. 09:31

Hej Lone

Vi bor alle omkring Herning, men i sidste uge var vi i Randers til et foredrag, så det er lidt underordnet for mig ihvertfald...

Hvor bor du henne i landet?

Mvh Rikke

Fra Låsby
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Kagedeko Skrevet kl. 22:23

Hej Rikke

Jeg bor i Låsby, imellem Århus og Silkeborg. Jeg har ca. 45 min til Herning, så det er ikke så slemt. Hvad var det for et kursus i Randers? 

Hvor tit mødes I?

VH Lone. 

Tilmeldt 29. Feb 08
Skrevet kl. 10:36

Hej igen

Jamen vi er ved at stable det på benene og har kun været afsted til en temaaften/foredrag omkring seo. Ikke at jeg fik særligt meget ud af det, men der var lidt networking.

Tænkte bare det kunne være fedt med en gruppe som kunne mødes måske hver eller hver anden måned, for at udveksle erfaring, måske trække nogle kloge mennesker til midtjylland for at fortælle om et eller andet? You name it : )

De to andre medlemmer er mænd omkring 30-40års alderen som har webshops, de har kørt dem i 6-7år, hvor min er ny altså ca. 1år.

Så jeg tænkte det ville være fedt med et par kvinder, men hvis nogle kender mænd der også kunne tænkte jerat være med, er de velkomne : )

Vi er alle åbne mennesker som taler frit omkring vores virksomhed og det er en stor fordel at vi ikke er i samme branche, så vi kan snakke om hvad der virker for hinanden...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)