Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hootsuite - godt værktøj?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen! :-)

Jeg har lige oprettet mig på HootSuite.com.

Jeg er helt ny til det, men det er et værktøj til at holde styr på alle sine Facebook sider/profil + Twitter profiler.

Er der nogen er jer der kender det?

Det er gratis, men man kan få ekstra ting ved at købe premium.

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 10:58

Ingen? 

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:37

Hej David,

Havde ikke set din tråd før jeg oprettede den længere oppe :)

Nu bliver jeg jo rigtig glad for at se, at der rent faktisk er danskere der bruger dette.
Jeg er i praktik som web/grafisk designer i 2 mdr. hos dem her i Vancouver, og vil meget gerne give ris/ros videre til CEO Dave Olson.

Personligt synes jeg at systemet godt kunne optimeres visuelt, men det er bare min smag. Selve funktionaliteten derimod synes jeg er fantastisk. Og fedt at man kan oprette adgang til facebook og Twitter samme sted. Og med premium - såvidt jeg har forstået kan oprette flere profiler yderligere.

Som butik/grosit/ firma og andet i den dur kan jeg sagtens se fordelen med HootSuite. Da det jo gør det ekstremt nemt for updateren at sende tweets og updates ud samtidig, eller datorere dem mv.

Har du eller nogen af I andre ris/ros, vil jeg meget gerne sende det videre i det jeg som sagt er i praktik her Smile

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 16:52

Jeg har en teknisk fodnote om Hootsuite.

Eftersigende vægtes applikations-skabte opdateringer lavere end manuelle opdateringer. Som jeg har skrevet om i denne note på facebook som jeg har kaldt:

Note: Bliver dine opdateringer set?

.. så vægtes opdateringerne efter tre parametre, som facebook selv har offentliggjort.

Et sted blandt de mange kilder jeg har læst om emnet (edgerank), har jeg set at facebook belønner tilstedeværelse ved at vægte manuelt udførte opdateringer højere end de som er skabt af applikationer.

Da hootsuite er en applikation vil man således ende op med en lavere edgerank end ellers. Uden jeg kan sige noget om hvor afgørende indflydelse det har, så er det værd at tage med - at hvis man kæmper hårdt for sin synlighed.... så er det om at gøre tingene selv.

Desværre kan man sige, for hootsuite kommer virkellig til gavn, når opdateringer skal falde uden for arbejdstid. Nogle er nemlig tvunget til at benytte en applikation som hootsuite for at kunne udføre deres arbejde.

Hvis man kun bruger hootsuite for hyggen og bekvemmeligheden så er det værd at overveje om det er det værd. Jeg understreger, at jeg intet ved om i hvor høj grad man bliver påvriket.

Thomas Bigum

På facebook her: Professionel håndtering af FB

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)