Hej Alle, Vil gerne høre lidt om jeg er alene med et behov og om I kender nogle løsninger. Jeg er i gang med at starte en lille virksomhed og vil gerne gøre tingene rigtigt fra start. Jeg kan en masse om virksomhedsdrift og også om IT. MEN jeg ved godt at min generalistviden om sidstnævnte (IT) er forældet alene på grund af tingenes hastige udvikling. Eksempel. Man skal efter sigende være godt gammeldags, hvis man planlægger på at have sit filarkiv på en lokal maskine/server i stedet for i skyen... Hvis jeg gerne vil gøre tingene professionelt, fremtidssikret og skalerbart (det vil vi vel alle, når vi skal vokse) så skal jeg altså have tilført lidt kompetence. Jeg kan ansætte en IT adminstrator eller tilsvarende, men det er at skyde gråspurve med kanoner. Jeg kan også få hjælp af konsulenter, men deres timepriser er lige vel høje. Jeg tænker over om der findes deltaids IT administratorer eller noget i den stil. Folk der er ansat i flere forskellige virksomheder og som derfor ikke belaster økonomien, men som på grund af deres faste tilknytning som almindelige lønmodtagerer ikke har konsulenternes høje priser? Jeg forestiller mig at en sådan en eksempelvis ville skulle have 5-7.000 om måneden for at være tilknyttet en halv dag om ugen - lidt ligesom en deltids bogholder. Nogen der har samme behov og eller kender en, der arbejder på denne måde? /Kristian |
Hej Hessler.
Hvor i verden bor du ?
Hvis du holder til på Sjælland eller lolland/falster er jeg helt klar til at drive dit it, inden for de rammer du beskriver.
Bor du på Fyn er det heller ikke umuligt, da jeg har en del kunder der i forvejen.
Ring til mig på
5059 5667
Mvh.
Kim
IT Operators