Hej Amino venner :) Som nogen måske ved driver jeg til dagligt min iværksætterblog Tholst.dk hvor jeg forsøger at give gode råd og værktøjer til "grønne" iværksættere. Med grønne mener jeg de som er sprunget ud i livet som iværksætter for første gang og skal igennem de udfordringer og nedture der også er en del af det fantastiske og kreative iværksætter liv. Jeg er stadig i opstartsprocessen med min blog, og arbejder stadig med lidt forskellig opsætning af siden og databasen af indlæg skulle jeg gerne få givet et ordentligt boost indenfor den den næste tid. Derfor vil jeg gerne høre jeres historie! Det ville være spændende at høre hvilke udfordringer i hver især har kæmpet med da i selv sprang ud som selvstændig. og ikke mindst hvad lærte i af det? Jeg glæder mig rigtig meget til at høre jeres personlige historier og erfaringer :) Sidst men ikke mindst vil jeg ønske alle en god weekend! Mvh Thomas Holst Frederiksen |
Fedt initiativ Thomas :)
Kan du tilføje mig på Face? Så kan vi lige tage en snak om iværksætteri og så kan jeg også lige fortælle dig om min historie.. hæhæ. Selvom det ikke er den vildeste historie :D