Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad var din største udfordring?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino venner :)

Som nogen måske ved driver jeg til dagligt min iværksætterblog Tholst.dk hvor jeg forsøger at give gode råd og værktøjer til "grønne" iværksættere. Med grønne mener jeg de som er sprunget ud i livet som iværksætter for første gang og skal igennem de udfordringer og nedture der også er en del af det fantastiske og kreative iværksætter liv.

Jeg er stadig i opstartsprocessen med min blog, og arbejder stadig med lidt forskellig opsætning af siden og databasen af indlæg skulle jeg gerne få givet et ordentligt boost indenfor den den næste tid.

Derfor vil jeg gerne høre jeres historie!

Det ville være spændende at høre hvilke udfordringer i hver især har kæmpet med da i selv sprang ud som selvstændig. og ikke mindst hvad lærte i af det?

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre jeres personlige historier og erfaringer :)

Sidst men ikke mindst vil jeg ønske alle en god weekend!

Mvh Thomas Holst Frederiksen

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 15:17

Fedt initiativ Thomas :)

Kan du tilføje mig på Face? Så kan vi lige tage en snak om iværksætteri og så kan jeg også lige fortælle dig om min historie.. hæhæ. Selvom det ikke er den vildeste historie :D

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 15:36

Hej Thomas

Mine 3 største udfordringer har været:

Bobslædelandsholdet (der startede jeg som iværksætter) - det sindsyge hårde arbejdspres og truslen om død og lemlæstelse, kombineret med ambitionen om at være innovativ...

Opstarten af Throw-in.dk - at starte den første virksomhed af sin art i verdenen, og blive ved med at tro på succes

Verdensrekorden i indkast - at starte med noget jeg overhovedet ikke kunne finde ud af (indkast med kraftspring), og så 2 1/2 efter at sætte officiel verdensrekord i det ved hjælp af hårdt arbejde og alternative hjælpemidler som bl.a. Lakridskonfekt...

Det var bare lidt overskrifter...håber det gav lidt inspirationBig Smile 

De bedste hilsner

Thomas Grønnemark

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:18

At løbe maraton på under timer 2:50

At stille op til DM 10 km 5 km flere gange ja vandt ingen gange med lå nogenlunde , med var motiveret og forsætte med at træne

At være ordblind og prøve at klare mig med de besværligheder det giver

At være hårdt at bruge meget af sin formue på dumme beslutninger på webmaster især da der har jeg været dårlige til at vælge rette , med har ikke givet op.

At komme i fjernsynet er både sjovt en udfordring for en selv

At være stripper og ikke give op i branchen hvor man er hård mod hinanden alle vil vinde med alle midler

At få folk til at overholder booking betingelser er hårdt nogle gange og meget hårdt hvad nogle mennesker tror man kan lave på 2 m2 danse plads eller ved meget sent booking kan styrt ud ad døren og være parat og efterfølgende skal vente på stedet 30 minutter eller mere

ja det kan være når folk tror man kan alt som intet menneske kan nærmeste så må være bedre til at sige mine booking betingelser er meget vigtigt og det er udfordring at sige nej til sted for jeg har aldrig sagt nej til et sted så jeg har fundet mig i alt nærmeste og det er min største udfordring med nuværende  job at kunne sige nej

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:22

At finde formlen til succes :) Det lyder måske lidt plat men at finde ud af hvad der virker og ikke virker er nu engang en stor udfordring :) 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 13:32

Hvor er det spændende at høre jeres historier!

Så bliv endelig ved, det kan jo være det kan hjælpe andre til at få en god start og undgå nogle af de mest almindelige fejl man laver som grøn iværksætter :)

En af mine aller største udfordringer var at gå fra ide til handling, altså at få ført ideen/ideerne ud i livet. Jeg har rigtig mange ideer og det kan være svært at holde fokus på ÉN ting af gangen.

Derfor begyndt at skrive dem ind i min eget private "ide katalog".

Det giver mig muligheden for at få ideerne ned på papir så jeg ikke behøver gå at være bange for jeg pludselig har glemt det. Så kan jeg nemlig samlemine tanker og fokusere på det projekt jeg arbejdet med på det det givne tidspunkt.

Samtidig er der måske nogle ideer som ikke er tidssvarende, men som måske vil kunne have stor succes i fremtiden.

Det er en af mine største udfordringer som jeg har arbejdet med og fundet en rigtig god løsning på, som samtidig kan komme mig til ganvn i fremtiden med ide kataloget :)

I skal endelig ikke holde jer tilbage, selv den mindste erfaring med en udfordring kan komme mange andre til gavn!

Glæder mig til at høre hvad i har på hjertet!

Lækker Lørdag til alle :)

MVh Thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 13:53

Så får indlæget lige et BUMP, her på en dejlig solskins-søndag :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)