Jeg har boet i Portugal i over 15 år men bor nu i Danmark. Jeg vil gerne flytte tilbage igen for eventuelt at starte eget firma op. Jeg har desværre ikke et par millioner at rutte med, men har derimod gennem det sidste år samlet en liste over forskellige firmaer som jeg mener at jeg ville kunne repræsentere i Portugal, altså være agent/importør for hvor jeg selvfølgelig vil være den aktive part med hensyn til kundebesøg og salg. Jeg har et godt netværk dernede og kunne komme i gang meget hurtigt. Nu kommer det jo selvfølgelig an på min overbevisningsevne om de overhovedet tror på mig, og Portugal som marked, men hvad ville efter jeres mening være realistisk at de hjælper med rent økonomisk? Jeg tænker her på marketing, vareprøver, eventuelt økonomisk støtte i starten etc. Jeg er tidligere blevet tilbudt økonomisk støtte den anden vej, altså der var et portugisisk firma der gerne ville ind i Danmark og var villige til at støtte mig økonomisk i mit arbejde. Hvad er jeres erfaring med hvad man burde kunne forhandle sig frem til? |
Økonomisk støtte fra potentielle eksportører – hvad kan man forvente?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)