Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kandidat søger interessant virksomhed til projekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Vi er to kandidatstuderende fra ITU/CBS, der skal til at lave et projekt vedrørende kravspecifikation og anskaffelse af software. I den forbindelse søger vi en etableret- eller iværksættervirksomhed.

Din profil:

Du kan sidde med en idé til software du gerne vil have beskrevet, så det kan leveres til et softwarehus og de kan udvikle idéen. 

Du kan være leder i en virksomhed, som udvikler software til en kunde.

Du kan arbejde i en virksomhed, som har brug for noget nyt software og som kan bruge hjælp til at få udarbejdet en kravspecifikation.

Vores profil:

IT og forretningsstuderende fra CBS, som er villige til at yde et stort engament.

Alt arbejde, vil selvfølgelig blive behandlet fortroligt.

Hvis dette fanger jeres/din interesse, så er i velkommen til at sende mig en besked, så snakker vi om det. 

Af rent logistiske årsager, vil det foretrækkes, hvis i er lokaliseret i KBH og omegn, men hvis projektet er spændende skal distancen ikke skille os ad.

Mvh

Kristian og Stina

 

 


Tilmeldt 17. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Repost


Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg går f.eks. med nogle tanker om et kommende software projekt.
Er det noget i ønsker at blive involveret i, eller skal det være noget som skal produceres nu og her?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i 2,

Det lyder rigtig spændende med jeres projekt. Jeg kunne være meget interesseret i at snakkke med jer. Vi er netop ved at se på udviklingen af et unik system til rengøringsbranchen. Et meget spændende projekt, som snarligst ønskes realiseret. Vi har det udviklingsfirma på plads, som skal være med til at udvikle konceptet - men mangler bare en konkret kravspecifikation.

Jeg vil med stor glæde derfor se frem til at høre fra jer. Gerne via telefon 28 89 23 45 eller mail jm@abella.dk

Jeg repræsentere en nuværende virksomhed inden for serviceindustrien.

Ser frem til at høre fra jer.

Venlig hilsen

Jesper Møller

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge

Jeg har en ide vi måske kunne starte et samarbejde omkring. Jeg er selv cand.merc og arbejder med ledelse til dagligt og driver en mindre virksomhed ved siden af. I den forbindelse går jeg og arbejder på et par projekter. Der er specielt et projekt der har min store interesse

Der ligger mere i projektet end blot en kravspec. Dette bl.a. værende dataindsamling der skal danne grundlag for en slags ekspertsystem.

Det vil være meget nemmere hvis i kontaktede mig - skriv evt telefon nr eller mail hvorefter jeg vil kontakte jer. Ideen er ganske kommerciel, så der kunne komme mere ud af det end blot en kandidatafhandling.

Hilsen Anders

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)