Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansat i enkeltmandsvirksomhed

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmmm... lyder som om jeg kunne blive endnu gladere, hvis jeg skiftede til Danløn... færdige kassekladder til bogføring ville være helt godt. Hso Dataløn får jeg vist ikke den slags...
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:43
Dato: 18-02-2007 19:59:12 Forfatter: meJensen Hmmm... lyder som om jeg kunne blive endnu gladere, hvis jeg skiftede til Danløn... færdige kassekladder til bogføring ville være helt godt. Hos Dataløn får jeg vist ikke den slags...

Hos dataløn får du et konteringsbilag til at bogføre efter. Mener det er sidste side.
Der er også Proløn. De yder en utrolig god kunde service og er lette at få kontakt med. Hos fx Dataløn kan man godt opleve, at være nr 35-50 i køen og det taget ofte et pr timer, at komme igennem, så dem ville jeg bestemt ikke vælge.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 11:57
Ja, man skal godt nok være dygtig for at kunne bruge Dataløns bogføringsbilag direkte... Jeg kender ikke Proløn, men jeg kan fortælle, at de af jer, som importerer til kassekladden frem for at taste alle bilagene selv, kan importere Danløns kasserapport - og vi elsker jo at slippe for at taste, ikke?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:38
Lige en rettelse til det jeg skrev før. Dataløns lønbilag er ikke for alm mennesker. Det var Proløn, der havde gode konteringsbilag. Proløn ligger forresten i Randers.
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 16:25
Nej, Dataløn er under al kritik på det område, men der bliver (efter sigende) gjort noget ved det snart, og det må de også hellere, for Dataløn har problemer på de tre hovedområder: Prisen, kvaliteten og servicen. Stakkels Multidata!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)