Hej David
Jeg synes faktisk at ideen er ganske original og anderledes. Jeg har ikke indtryk af der er særlig stor konkurrence og det skyldes måske at markedet er ret nichepræget.
Du skal have fundet ud af hvordan selve pasningen skal fungere, for skal det være hos dig selv stiller det naturligvis nogle krav. Jeg vil ikke anbefale dig kun at søge kunder der skal ferie, for familier der eksempelvis har en hund og som arbejder fra 9-17 kunne måske være interesseret.
Det kræver gode forbindelser og netværk at finde kunder, så jeg vil anbefale dig at have mindst 2-3 aftaler på hånden før du begynder at bruge en masse penge og energi på projektet, men jeg vil ikke afvise du kan få lavet en god lille forretning.
Men det handler alt sammen om hvordan du får vinklet konceptet og at du rammer den rette målgruppe, som vil være byområder og mere velhavende områder, der måske også kunne bruge en hundeløfter og lignende.
Det var mine tanker, håber du kan bruge dem. Det kunne i den forbindelse være en god idé at have en hjemmeside som din online platform. Hvis du får brug for at lave en hjemmeside, kan du lave en gratis hjemmeside hos os, det er ganske nemt og ligetil.