Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterkursus ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg har nu gået med tanken og starte op for mig selv.

men for og komme i gang har jeg fundet en iværksætter kursus, er der nogle af jeg det har prøvet det eller hørt noget om det ?

mit firma skal sandblæse alt med facade og gører i starten vil jeg leje udstyr også med tiden købe noget op. så man ikk har for mange penge ude og flyve i starten :)

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 11
Skrevet kl. 16:13

Hvilket kursus er der tale om? Eller spørger du specifikt til hvilke kurser der kan anbefales? Smile

Tilmeldt 21. Feb 10
Skrevet kl. 08:50

jeg har fundet sådan et iværksætter kursus. hvor man lige får et overblik i det af starte selv. men lærer alt om moms, skat, revisor, osv.

er det noget i kan andbefale, nogle det har prøvet det ?

Fra Regstrup
Tilmeldt 23. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:18

Hej

Jeg har været på et iværksætter kursus, som vores lokale erhvervsråd holdte. Det var over flere aftenen, og med et nyt emne hver gang.

Jeg kan varmt anbefale det!

Noget af det der bliver sagt, ved man sikkert i forvejen, men der kommer altså også lige lidt ting, man skal huske at have med i sine overvejelser.

(alt lige fra hvilke forsikringer man skal/kan have til hvordan man markedsføre sig)

Desuden stillede alle de lokale undervisere sig til rådighed for en samtale efterfølgende - underviserne var erhvervsfolk, der gerne ville hjælpe ny iværksættere igang.

Og så er det en god måde at få netværket lidt :-)

Jeg synes du skal tilmelde dig.

Vh Susanne Lendal

Tilmeldt 21. Feb 10
Skrevet kl. 11:01

tak for svaret.

havde også regnet med det , det jo altid dejligt med en ny viden inden man hopper ud i det :)

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:21
Tilmeldt 21. Feb 10
Skrevet kl. 19:11

nordjyland. ja har godt se de har dem nogle steder, men ville bare hører hvordan de var. og det var noget man skulle overveje eller man skulle lade være.

nej jeg går ikk ledig, har fuldtis job og havde regnet med jeg skulle starte op ved siden af mit arbejde til og starte med.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)