|
Hola Er der nogle på Amino der kan Russisk? Det drejer sig om et par ord der skal oversættes. |
Russisk
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
|
|
(fra russisk til engelsk). |
// Jesper Skov
|
|
|
Tak for responsen til jer alle, hvis de af jer der kan oversætte det, vil smide mig en mail på hardorff@gmail.com, så smider jeg et billede retur af teksten. Desværre kan jeg ikke bruge babelfish, da det er russiske tegn. Men super side ![]() |
|
Hejsa. Jeg kan russisk. Hvis du stadig har brug for oversættelse, skriv lige. P.S. Det skal lige siges at jeg har lige oprettet mit brugernavn og du er den første jeg skriver til. Jeg skal lige finde processen i alt det her :-) |
|
Dato: 21-02-2007 19:53:22 Forfatter: Leyla Hejsa. Jeg kan russisk. Hvis du stadig har brug for oversættelse, skriv lige. P.S. Det skal lige siges at jeg har lige oprettet mit brugernavn og du er den første jeg skriver til. Jeg skal lige finde processen i alt det her :-) Hej Leyla, Tusind tak for dit tilbud. Jeg har ikke fået skrevet, at jeg har fået den hjælp herinde fra, som jeg spurgte efter. Jeg vil bestemt huske dig til en anden gang. Er du Russisk? Velkommen til Amino :) |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Bliv gratis medlem