Jeg ville flytte lidt rundt på de billeder der er på forsiden. Sæt Michael Laudrup ind det første sted dine øjne ser når du kigger på den flok af billederne. (nr 2 billede ville jeg sætte det ind som) - Det ville på mig få den effekt at er du god nok til ham, så er du sku også god nok til mig og så ville jeg kigge videre på de andre rigtigt gode og flotte billeder.
Jeg ved godt de andre (eller næsten?) er kendte mennesker, men der er kæmpe forskel på kendis faktoren og det kan man lige så godt udnytte.
Få oversat det hele til Dansk. Så der ikke står Leave a comment, By "navn", Next osv. Det kræver lidt arbejde at finde alle de mærkelige steder hvor der sniger sig engelske udtryk ind. Men det virker mere prof.
Han er en Legende, så ja der er utrolig stor reklame værdi i den mand :-)
Du kan downloade poEdit og redigere i den nuværende "sprogfil"
http://wordpress.blogos.dk/2009/04/13/poedit-og-overs%C3%A6ttelse-af-sprogfiler/ (en lille guide - Har dog ikke læst den og ved ikke hvor anvendelig den er. Men overskriften siger den skulle komme ind omkring emnet ;). Ellers er du meget velkommen til at skrive en besked.) - Bliver nød til lige at smutte, så kunne ikke lige nå at finde en perfekt guide.