Førstehåndsindtryk Det virker professionelt men jeg bliver lidt visuelt forstyrret af baggrundsbilledet i højre side.
Navigation Jeg synes det er let at finde rundt. Jeg har dog bemærket at linket til priser på de forskellige undersider fører samme sted hen, ligesom man på visse af undersiderne skal scrolle ned for at finde prislinket. Hvis det alligevel er det samme sted man skal føres hen, så var et måske værd at overveje at gøre det hurtigere at finde, f.eks. ved at lægge det i menuen til venstre.
Savner noget? Bortset fra at det tog mig en anelse længere tid at finde priser så synes jeg ikke at jeg manglende noget andet på hjemmesiden. Alt andet hvad jeg ville kigge efter, hvis jeg skulle bruge en portrætfotograf, fandt jeg ret nemt.
billeder større på forsiden frem med hvad du har lavet
højere opløsning billeder må gerne kunne klikke på de bliver meget store billeder så man kan se du laver perfekte billeder
huske skriv i titlen på siden du er fotograf så kommer der flere relevante besøgene fra google og husk google viser op til 67 tegn udnyt det jeg mener denne her titlen <title>Blog heyfaces.dk</title>
vis haves CVR nummer ville jeg også sætte det på kontakt siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tillykke med din nye hjemmeside, jeg synes den er ganske fin. Jeg har to ting, der lige faldt mig ind. For det første savner jeg en menuknap i venstre side, hvor man kan trykke sig tilbage til hjemmesidens forside.
Derudover kan jeg se du har nogle virkelig gode referencer og har taget billeder at noget meget velkendte og respekterede danskere. Det vil virke imponerende på rigtig mange at du eksempelvis har taget billeder af en person som Michael Laudrup (jeg går ud fra det er tilfældet).
Jeg vil derfor uden tvivl udvælge nogle af billederne af de kendte og putte på forsiden i stedet for billedet af dig selv og præsentere det som referencer, det vil være et kæmpe kvalitetsstempel i manges øjne og uden tvivl give dig flere henvendelser og kunder.
Så kan du passende flytte billedet af dig selv til "Om-siden" så den ikke kun indeholder en masse tekst. Det synes jeg absolut du skal overveje.
Ellers må du have meget held og lykke med din egen hjemmeside i fremtiden.
Det er bevist, at jeg ikke har min prisliste i menuen, da jeg ønsker at folk skal se mine billeder inden de ser på priserne. Jeg har ikke haft priser på min hjemmeside før, så nu afprøver jeg det lidt.