Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bleer

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige smidt et nyt site online, der handler om Bleer 

Det er et forholdsvist simpelt site, med en feminin tilgang, da jeg er af den overbevisning at det er kvinder der primært søger den information.

Det primære for siden er at vise ugens tilbud på bleer i de danske supermarkeder.

 

Der er helt sikkert mange ting der kan ændres og optimeres, og jeg vil være glad for konstruktiv kritik af sitet, evt ideer til videreudvikling.

 

God aften 

 

Daniel

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Det ser rigtig fint ud! Først og fremmest synes jeg du skulle lave banneret om - den lyserøde farve rammer målgruppen udmærket som du selv beskriver det igennem "et feminint design". Dog kunne der godt sættes nogle babyer eller evt. nogle bleer ind, så man hurtigt kan få et visuelt indtryk af hvad det her handler om.

google er der 1.000 søgninger på "bleer tilbud", det samme har "bleer på tilbud". Samtidigt er der 8100 danske søgninger på "bleer". Så det er ihvertfald en måde at definere dit marked på. ;) (igen lige, kun ca. 90 % af alle søgninger er fra google i Danmark)

Hvis du gerne vil have noget hjælp til noget hurtigt flot design, så kan du jo altid skrive til mig. :)

En ting til, så synes jeg du skulle lave den om, så den får et mere "landing-page"-agtigt design. - og så evt. annoncere siden på facebook, og lave en gruppe eller lignende.

Håber inputs er brugbare :)

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

 

Tak for rigtig fin feed back.

 

Er helt enig i at banneret kan laves meget mere visuelt, men skulle starte et sted :) Det er bare hurtigt lavet i Pages, som jo ikke er den helt optimale måde.

Ja jeg er med på hvor mange søgninger der er og er rimelig godt med efter en uge :)

Jeg vil have din design hjælp i baghovedet - kan jeg helt sikkert bruge, da jeg stadig ikke er helt ferm. 

Jeg har skam oprettet en FB side allerede samt en twitter konto, så må jeg se om det kan give noget den vej. Man må da meget gerne "synes godt om" om min facebook side :o)

 

Daniel

Bleer på Tilbud

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra Rønde
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Syfabrikken Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god ide, har selv 2 små børn så ved det er en udskrivning med bleer.

Synes umiddelbart siden er ok, men synes osse der skal gøres noget ved banneret, måske dæmpe farven en anelse, og ja billeder af skønne unger med ble på ville helt klart fænge.

held og lykke med siden.

hilsen christina

Danmarks smukkeste dåbskjoler, dåbsdragter og Matrostøj, osse økologisk. WWW.CHRISTINAS.DK

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina.

Tak for feed back.

Den med banneret er taget til efteretning og det vil jeg arbejde på at få lavet om.

Ja bleer er noget af en post på bugettet, så det er da dejligt at der er ugentlige tilbud på diverse bleer rundt om i de danske supermarkeder, så det er sjældent man får købt dem til fuld pris.

 

God aften

 

Daniel

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Pænt website. Der er plads til lidt forbedringer, men bestemt ganske pænt alt i alt.

Af ren og skær nysgerrighed. Hvad har du af økonomiske planer for sitet? Skal du udelukkende tjene penge på Affiliate og Adsense bannere? Eller vil der også være mulighed for at linke direkte fra nogle af selve ble-tilbuddene i form af text links?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

God ide, du har fået, og du har meget relevant indhold på bloggen,

Jeg må dog give de andre ret, toppen trækker desværre ned på det første indtryk. Det ser lidt for hjemmelavet ud og en baby eller to vil hjælpe meget.

Pas lidt på med kun at tænke feminint=lyserødt, det er måske lidt søgt. Men når det skal være, kunne du nok finde en lidt blødere nok mere elegant lyserød.

Jeg kan se at hjemmesiden er lavet i Wordpress, men på engelsk. Du bør skifte sprog på dit tema til dansk, forhåbentlig kan det lade sig gøre. Så slipper du for de mange engelske hjælpetekster (pages, latest osv. ), og det vil forbedre helhedsindtrykket.

Held og lykke med projektet.

mvh
Henrik I. 

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 05:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TT

Tak for feed back.

Som udgangspunkt skal det kun være aff. og adsense, men det kan vel udvikle sig med tiden jo mere jeg lære.

 

Daniel

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 05:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

 

Jeg kan godt fornemme at førstehåndsindtrykket skal ændres, specielt med det banner, det må jeg se om jeg kan få strikket sammen. For ja jeg har lavet det selv og er ren amatør.

 

Har været meget i tvivl om farvevalget, det første banner jeg lavede var bare hvidt med sort skrift, men synes siden tog sig meget udtryksløst ud. Men det er jo heldigvis noget man kan arbejde på.

Ved godt at siden skal oversættes, skal bare lige finde ud hvordan man gør.

 

Tak for rigtig god feed back.

 

Daniel

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Indput til farvevalg modtages gerne!

 

Var det en idé at få indlæggende ud på forsiden, eller er det fint hvor de er nu ?

 

Daniel

Bleer på Tilbud

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)