Hey, Jeg har lige fået grineflip over den her video!! Det er den sjoveste reklamefilm jeg længe har set - jeg synes det er HELT kanont lavet, og den går viral som ind i h*lvede! Grin løs: |
Genialt :)
Hey, Jeg har lige fået grineflip over den her video!! Det er den sjoveste reklamefilm jeg længe har set - jeg synes det er HELT kanont lavet, og den går viral som ind i h*lvede! Grin løs: |
Jeg LOVER...Jeg siger aldrig nej til Panda Sindsyg fed reklame |
Nå men man lære til sidste de køber 2 selv om de har fyldt helt op med mad i indkøbs vogne , jeg har dog aldrig set en panda i en Dansk butik , men jeg bor også i Danmark |
Mikael husk på vi har både lillebror og den leende ko ;o) Panda go´humor |
Indlejring er deaktiveret...... er det en video som du tjæner på?? og er det ulovligt at vise den slags her på amino? Mvh. Jens |
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk
Han tjener ikke noget på det , det er bruger af youtube.com der har deaktiveret indljring , her er samme video dog på en anden konto |
Hej Mikael, tak. Det er også en ret sjov video. Når du siger det er andre der har stoppet indlejringen så bliver jeg lidt nervøs for de videoer jeg har på min side, kan det så godt være de lige pludselig ikke virker mere? Og hvorfor skulle man stoppe indlejringen? Mvh. Jens |
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk