Hej,
Jeg står og er ved at lave en webshop med en ven. Men vi står i det dilemma, at vi ikke vil bruge de 6.000 eller hvor meget det nu koster. Vi har erfaret os, at man kan få gratis betalingsmoduler hos PayPal, mod at PayPal tager en lille procentdel ved hvert køb. Men hos PayPal tager de kun imod Visa, MasterCard og American Express, og ikke Visa Electron og andre store kreditkort. Så vi vil spørge jer om I som privatperson ville zappe væk fra en side hvis siden ikke havde andet end PayPal? Og et lille ekstra spørgsmål, vi er ikke lige de største hjemmesidedesignere, men hvis der er nogen der kender systemer som PrestaShop og er gode til at arbejde i det, må I gerne sende en mail til os på august.hbtk@hotmail.com.
Hilsen August |
Hej August.
Hvis i ikke har så mange penge at starte op med, kan i jo evt. bruge DanDomain's webshop der koster et mindre beløb pr måned, og Epay som betalingsløsning i starten, der koster noget mindre end PBS (nu Nerds) - men det bliver så også dyrer på længere sigt.
Jeg vil meget gerne hjælpe, så har du flere spørgsmål, så skriv endelig en PB, så svarer jeg hurtigst muligt :-)
/Casper M. Poulsen