Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kulturpuljen.dk har et godt tilbud til dig!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Første februar gik vi i luften med www.kulturpuljen.dk 

Det overordnede formål med Kulturpuljen.dk er at skaffe private midler igennem virksomhedsdonationer til viderefordeling til en lang række kulturprojekter som vi bliver partnere på.

Vi er godt i gang og har her 16 dage efter oprettet 97 Kulturdonerer.

Støt Kulturpuljen.dk på følgende måde:

• Ved at oprette en Kulturdonerprofil, ganske gratis og uforpligtende. (moralsk donation)
  • Ved at give vores mange besøgende gaver, gavekort, tilbud eller rabatter på dine varer igennem vores "Vandregavekoncept". (længere forklaring)
  • Ved at fortælle andre om vores eksistens.
  • Ved at donere penge til puljen.

Tilbudet lyder:

• Ved at oprette en kulturdonerprofil inden 1. marts, forpligter det ikke at I donerer penge til puljen. Fra 1. marts koster det 3000 kr. at få en profil. Donationerne går videre til vores listede kulturaktiviteter og der offentliggøres halvårsregnskab fra hjemmesiden.
  • Ved at oprette en kulturdonerprofil, kan virksomheden tilbyde vores brugere "vandregaver", men også samtidig modtage andre virksomheders "Vandregaver", som man kan tilbyde/ videregiver egne kunder eller brugere (Heraf ordret vandre)
  • Ved at oprette en kulturdonerprofil, kan virksomheden poste nyheder på sitet og derved synliggøre sig.
  • Ved at oprette en kulturdonerprofil, kan virksomheden søge om leads til andre virksomheder som er kulturdonerer.

Kulturdonerer kan altid slette deres egne profiler.

Kulturpuljen.dk - Kultur/ Retur

Læs meget mere her: http://www.kulturpuljen.dk

Tilmeldt 14. Feb 11
Skrevet kl. 22:51

Tjek http://www.kulturpuljen.dk hvis din virksomhed vil have adgang til en anderledes markedsføringsplatform og samtidig støtte kulturen?

Kom gerne med feedback på sitet, hvis der er noget som du synes er uklart eller godt ,-))

Mvh

Tommy Duus

Kultur/ Retur!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:46

større tekst på siden, den er lidt småt.

kontakt siden CVR nummer på den side det skaber troværdighed

lav en sigende titlen og længere gerne med alle 67 tegn som google viser , husk domæne navnet ligger i nummer 1 lige vel hvad med så brug titlen til noget sigende om siden , jeg mener denne titlen <title>Kulturpuljen.dk</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Feb 11
Skrevet kl. 07:22

Tak for info M,

Tekststørrelsen? Tror det er dine skærmindstilinger det afhænger af, hos mig er teksten fin stor, men kigger lige på andre skærme.

CVR, ja... du har ret, selvom Kulturpuljen ikke har sit eget men jo er en del af Dansk Skuespillerkatalog som vi skriver, men det vil blive tydeliggjort med CVR. God ide.

Mener du at titlen skal bruge i søgemaskine optimerings øjemed?

Tak

Tommy

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:26

Kulturpuljen.dk:

Tak for info M,

Tekststørrelsen? Tror det er dine skærmindstilinger det afhænger af, hos mig er teksten fin stor, men kigger lige på andre skærme.

CVR, ja... du har ret, selvom Kulturpuljen ikke har sit eget men jo er en del af Dansk Skuespillerkatalog som vi skriver, men det vil blive tydeliggjort med CVR. God ide.

Mener du at titlen skal bruge i søgemaskine optimerings øjemed?

Tak

Tommy

ja titlen i søgemaskine øjemed mener jeg

jeg har en MSI mini computer 10 skærm størrelse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)