Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg lave på det her domæne?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Hollins:

Haha, ja det er lige så skørt som danskpartyservice.dk ;-)

Nej. Dit er 100 gange mere skørt. Hey.. det er ingen fornærmelse, men det er et komplet skørt, underligt og for mig ubrugeligt navn.

ekøbskurv.dk ?? Man kunne forestille sig at hvis man endelig skulle bruge et domæne som det, at man så havde udviklet en fed "webshop"-ting - i form af netop - en indkøbskøb, men en e-indkøbskurv, heraf ekøbskurv.

"Er der nogen der har en idé til dette domæne"? Det er dit spørgsmål, og du forventer et reelt svar, men hvorfor overhovedet købe domænet, hvis ikke du aner hvad du skulle bruge det til? Jeg mener - fair nok hvis du havde købt et domæne der hedder "vitaminerogmineraler.dk" - for det kan altid bruges til noget, og er ikke svært at finde på noget til.
Med det sagt - så er det naturligvis også fair nok at du har købt ekøbskurv.dk, for det er ikke op til mig hvad folk gør, men jeg synes oprigtigt talt at det er et underligt navn - hvis man intet har der relatere til netop en ekøbskurv.

Et alternativ kunne være at skrive en helvedes masse artikler om de forskellige webshops, eller de forskellige webshops man kan købe sig til - måske endda have noget affiliate med ind over, og forhåbentlig tjene en skilling eller 2 på det også.

Hvis ikke, så er mit råd: glem domænet, og fokuser på noget der kan give dig mere.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:02

En-Komplet-Økologisk-Bambus/Soja-KURV.dk

Få produceret nogle af dem i Kina og smæk en webshop på domænet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 06:12

Rune Hollins:

Hej,

Er der nogen herinde der har en ide til hvad der kunne være på ekøbskurv.dk?

Mvh
Rune Hollins

Hmmm den ligger ikke lige til højrebenet.

Hvis du får fat i domænet ekøb.dk kan du måske bruge dit "kurv" domæne.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:29

Hahaha, kan ikke lade være med at grine af det du skriver da du siger at domænet er noget lort og bare skal slettes, men alligevel kommer du med en ide til domænet.. GODT KLARET :D

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:31

Rune Hollins:

Hahaha, kan ikke lade være med at grine af det du skriver da du siger at domænet er noget lort og bare skal slettes, men alligevel kommer du med en ide til domænet.. GODT KLARET :D

Men han har da ikke uret, domænet sucks og er uanvendeligt Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:42
Så skal jeg nok bevise det modsatte, for jeg ved nu hvad der skal være på domænet ;)

Men tak for dit uanvendlige svar ;)

Hvis du ikke kan komme med noget fornuftigt eller harlyst til at svare på det jeg spørger om så find dog et andet forum!
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:25

Rune Hollins:
Hvis du ikke kan komme med noget fornuftigt eller harlyst til at svare på det jeg spørger om så find dog et andet forum!

Jamen jeg svarer da på det Du spørger om. Du spørger om hvad det kan anvendes til, og jeg svarer det er uanvendeligt :)

Så det er i min verden et fornuftigt svar, da Du ellers bare spilder din tid på noget som folk ikke gider indtaste i sin browser og som bare lyder "forkert".

Men nu har jeg også kun 3-400 domæner så jeg ved ikke så meget om det hehe

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:46

Man kan altid blogge om emmet der findes så mange ind købs kurve på de webshop

Blogge lidt om webshop og regler

lav en portal for webshop

hvordan opstartes en webshop

Der findes mange ideer til dette domæne

God positive søndag Smile

kig positivt hvad det kan bruges og vis ønsker at beholde det og husk hop forbi de negative over vis du ønsker meget at beholde dette domæne , for det er ikke det du ønsker af feedback

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Valby
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rune

Jeg ved ikke hvad der skal i din kurv. Men jeg har en enestående mulighed for at invitere dig med i en global e-handels-portal, som kommer på det danske marked indenfor de næste par måneder. Du får en Turn-Key business og du kan selv styre hvor meget du vil gøre ud af det (læs: hvor mange penge du vil tjene, der er nemlig intet loft.

MVH

Vagn

Tilmeldt 19. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:58

Hej Rune.

Det kunne bl.a være produktet Techni Ice.. det er et helt unigt køle/varme element der tåler nedfrysning til -180 grader celcius og opvarmning til 110 grader celsius. produktet er fremstillet til transport af bl.a fødevare, medicin og biologiske test.. men kan også bruges i en almindelig camping køletaske. læs mere om produktet på www.techniice.dk 

MVH

Karsten Hald.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)