Hemmelig facebook gruppe - Hvordan?
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Hej Aminos.
Jeg vil gerne oprette en hemmelig facebook gruppe, men er lidt i tvivl om hvordan jeg bedst gør det?
Næste spørgsmål er, hvordan folk kan anmode om vendskab til en hemmelig gruppe?
SKAL jeg selv invitere dem jeg vil have med i gruppen, eller hvordan får jeg medlemmer/anmodninger fra folk, jeg ikke selv kender?
Håber der er nogen som kan hjælpe mig :-D
Mvh
Michael Haahr www.maler-maling.dk Kvalitetsmaling billigt til salg online
Svar
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
UPS! :-D
Med "hemmelig gruppe" mener jeg selvfølgelig en "lukket gruppe"
Mvh
Michael Haahr
Svar
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Er der ingen der ved noget?
På forhånd mange tak :-D
Mvh
Michael Haahr
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Hej Michael
Klik dig ind på:
http://www.facebook.com/groups/
Og "Opret Gruppe"
Vælg herefter medlemmerne blandt dine venner. Du kan måske også tilføje folk via mailadresse, men tror du skal kende dem.
Svar
Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Affirmative.. . man skal kende dem, og så tilføje dem.
Hvis ikke du kender dem du vil have i en gruppe, synes jeg der sniger sig en risiko ind for at du er ved at benytte facebook uhensigtsmæssigt.
Måske vi kan hjælpe hvis du fortæller hvad missionen er..
Svar
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Affirmative.. . man skal kende dem, og så tilføje dem.
Hvis ikke du kender dem du vil have i en gruppe, synes jeg der sniger sig en risiko ind for at du er ved at benytte facebook uhensigtsmæssigt.
Måske vi kan hjælpe hvis du fortæller hvad missionen er..
Hej Thomas.
Det er nu ikke så farligt eller ulovligt tror jeg da ikke ;-D
Jeg vil bare lave en ERFA gruppe for de lokale hjemmeside ejere i min egen kommune. Men da jeg ikke kender til alle dem, som har en hjemmeside, kan jeg jo ikke invitere dem. Jeg syntes sådan en gruppe skal være hemmelig eller skjult for andre.
Mvh
Michael Haahr
Svar
Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
:-) det var såmænd også sådan cirka deromkring jeg regnede med at missionen lå.
Grupperne bliver altså ret uoverskuelige, og mængden af notifikationer bliver belastende hvis der er aktivitet i en gruppe med over 10 deltagere.
Hvis der til gengæld er garanti for at det er toprelevant for de 8 andre hver gang 2 deltagere kører en debattråd, så er det et rigtig godt værktøj.
Du kan skabe den, og så på anden måde kontakte dem som du måtte mene hører til i gruppen.
Svar