Kasse terminal emnet har været diskuteret før, men det er ikke lykkedes mig, at finde det helt rigtige system der virker godt til både webshop og butik med fælles lager.
Derfor vil jeg meget gerne høre dine erfaringer med kasse terminal til brug for både butik og webshop
dog er udfordringen tit med de færdig løsninger der ligger der ude at det er total løsninger hvor du skal ud og skifte din webshop til et andet system(som tit sælges sammen med kasse løsningen)
med flexpos kan vi sende data til webshoppen. dog kræver det normalt lidt arbejde fra webshop siden, da disse ikke altid er standard, eller ikke har moduler til at modtage data som standard.
dette er nok ikke noget der tager lang tid at lave da det er ret simpelt det der skal ske. de fleste kan "nøjes" med at få vedligeholdt lager i webshoppen.
andre ønsker alt vare data også vedligeholdes her. hvilket gør integrationen med web og kasse lidt mere advanceret.
vi har gennem nået tid kigget på at lave nogle standard moduler som kunne snakke med en række webshop systemer, dog er vi stødt ind i at der ikke er ret mange der bruger deres systemer helt std. og derfor altdit vil skulle tilpasse til den enkelte butik.
Håber det gav dig lidt. det kunne måske hjælpe hvis du gav lidt info om hvilken shop løsning du har.
Tak for dit indlæg. Jeg bruger Danawebs shop løsning og det vigtigste for mig er at varelageret i webshoppen stemmer. Resten har jeg intet imod, at lave manuelt.
Terminalen skal også kunne bruges i to butikker, men det er vel det mindste problem?