Jeg er ikke så meget inde i netop denne branche, da jeg egentlig er grafiker. Derfor -
Hvordan finder jeg nemmest leverandører? Er der nogle sider på nettet hvor der findes lister over leverandører?
Eller skal jeg helt konkret - tage min tlf ringe rundt til virksomheder som jeg tror kan levere det produkt som jeg mangler? Hvad med dropshipping, hvordan finder jeg et firma i england som evt vil være villig til et samarbejde?
Du bliver nok nødt til at fortælle lidt mere om hvad det er for en leverandør du søger.... HVAD er det de skal være leverandør af?
Det er nemlig meget forskelligt hvordan man skal bære sig ad når man skal ud og finde leverandører.
Men det er altid en god idé at ringe til nogle stykker når du har søgt lidt på nettet, så kan du jo også få et indtryk af om det er en leverandør du har tillid til...
Jes
www.haventa.dk - Håndværkerbutik i Hadsten og på nettet.
Du bliver nok nødt til at fortælle lidt mere om hvad det er for en leverandør du søger.... HVAD er det de skal være leverandør af?
Det er nemlig meget forskelligt hvordan man skal bære sig ad når man skal ud og finde leverandører.
Men det er altid en god idé at ringe til nogle stykker når du har søgt lidt på nettet, så kan du jo også få et indtryk af om det er en leverandør du har tillid til...
Jes
Det er kosttilskud. Jeg ved det er et rimelig svært marked at komme ind på. Men har nogle gode idéer :)
Har prøvet på denmark.balticnordic.com
at kontakte forskellige virksomheder, men har intet hørt:)