Adsense - 2 sider - samme konto, ?
Tilmeldt 2. Jul 08
Anders S
Skrevet
15-02-2011 kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej
Har lige nogen spørgsmaal, hvis der skulle være en som er klog paa dette :-)
Jeg har en adsense konto til en side. Jeg er ved at lave en ny side og skal ogsaa bruge adsense til den.
Kan jeg bare gaa ind i min nuværende konto og tage adsense annonce koder og putte paa den nye side uden videre?
Vil jeg i adsense kunne se forskel paa hvilken side tjener hvad?
Eller er det bedst at lave en ny konto til den nye side?
Tak
mvh
anders
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Ja. Brug kanaler, alle annoncer du har tilknyttet den ene side får et kanal navn, alle annoncer tilknyttet en anden side får et andet kanalnavn. Du kan også knytte adsense op til din analytics konto, og få en bedre oversigt over din indtjening .
Svar
Tilmeldt 2. Jul 08
Anders S
Skrevet
15-02-2011 kl. 23:32
Svar
Kanaler jo okay..? Har lige prøvet at kigge i adsense.. Kan du forklare lidt nærmere det der med kanaler?
--
Ok nu ser jeg noget med tilpassede kanaler. Er det bare at kalde dem til side 1: reklamer1 og dem til side 2: reklamer2 ?
Og hvor og hvordan kan jeg se hvad de forskellige annoncer indbringer? Synes ik jeg kan se det. Jeg har bare et totalt beløb
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Tilmeldt 2. Jul 08
Anders S
Skrevet
15-02-2011 kl. 23:54
Svar
tror jeg fik fat i det ;-) Har ihvertfald lavet et par kanaler til de nuværende annoncer, saa maa jeg vente lidt paa den der oversigt du linkede til.
Tak for det
Svar
Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Desuden er det imod googles TOS at have mere end 1 adsense-konto, så kanaler er den eneste (og bedste) løsning.
/JG
Svar