Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger juridisk hjælp - min ven har fået et brev fra et advokat firma.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer, søger lidt hjælp da en af mine venner har fået en mail fra et advokat firma omkring nogle varer han har solgt på dba.

Mvh.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 23:10

Tror du ikke bare din ven skal tage kontakt til den advokat og få styr på tingene?? Det ville jeg gøre ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 23:21

Eller evt. præciser hvad tvisten omhandler

Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 23:25

Foretrækker , for min kammerats skyld, ikke at offentliggøre alt for meget her, men det handler om at nogle af tingene har vist sig at være falske. Dette vidste han selvf ikke, men frygter for konsekvenserne nu.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12913
Skrevet kl. 23:25

Flakes:
fået en mail fra et advokat firma omkring nogle varer han har solgt på dba.

hvordan dælen forvente du at vi skal kunne hjælpe dig når du intet skriver om sagens indhold, eller hvori problemet består ?

Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 23:35

sorry vidste ikke hvor meget eller hvor lidt i skulle vide, har beskrevet det lidt yderligere i forrige post :)

Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 00:42

så vidt jeg lige kan huske, er det ikke forbudt at eje kopier, men det er forbudt at sælge dem.

og med lidt lommejura, kan man så viderekonkludere, at hvis han har solgt kopierne som brugte, altså noget han har brugt og er blevet træt af, så kan han måske dække sig ind.

Ellers skal han nok til at finde de kreative vendinger frem, for at få erstatnings og bødekravet ned på et menneskeligt niveau.

De slår hårdt ned på kopivarer, og loven beskytter dem, så advokaten har fat i den lange ende her.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)