Mine partnere og jeg har næsten lige åbnet for trafikken til vores smykke webshop, og vil meget gerne modtage noget lidt feedback.
Hvis der er nogen som kender til Prestashop og som har nogle forslag til forbedringer - eller bare feedback generalt - usability, kode, what ever - er i mere end velkommen til at kommenterer :)
Det er i mine øjne et fint design med et godt farvevalg. Det er dog et kæmpe minus at betaling foregår via Paypal men det er da muligt du får kortbetaling senere.
Jeg er klar over at man også kan betale med kort via Paypal, det er bare ikke en option jeg ville bruge.
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Hej, jeg synes designet er fint ... Det virker troværdigt. Fiks lige det med betalingen. Folk i danmark er ikke helt klar på paypal endnu ... (det er også skod det er så omstændigt med pbs)
Ingen tvivl om at betaling igennem en gateway som eksempelvis Quickpay klart er at foretrakke, og vi har også sat gang i processen, men den er langsommelig så paypal er det bedst vi kan tilbyde ind til nu.
Også irriterende at Danskere er så forsigtige når det kommer til online betaling.
Bestemt en shop som er sat rigtig flot op! - tillykke med det.. Skal jeg komme med lidt kritik, så synes jeg logo samt betalinskortlogoerne er noget pixelerede det samme er varekortbillederne, - de kunne sagtens være i en højere opløsning, - især når nu alt andet står så knivskarpt. - Og så har jeg geenrelt noget imod shops hvor jeg skal logge ind eller oprette mig som bruger for at handle..
Men bortset fra det en super flot og tiltalende shop.