Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes dette?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen..det jeg efterlyser, er en virksomhed der udelukkende tager sig af lager, pakning og forsendelsefunktioner. Altså en virksomhed som mindre internetbaserede virksomheder kan outsource disse funktioner til. Fordelen ville bl.a. Være at en sådan virksomhed sandsynligvis ville kunne få volumenrabat på sine forsendelser, og således ville de tilknyttede virksomheder kunne spare penge på deres forsendelser..men..eksisterer det?
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 08:54

Tror at du skal søge lidt på drop-shipping eller lagerhotel :) hvis jeg forstår dig rigtigt så er det i den bane du skal kigge

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:06
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 09:08
Jeg er ikke helt sikker på at det er hvad jeg leder efter. Det jeg snakker om, er en virksomhed til hvilken alle mulige forskelligartede små virksomheder sender deres produkter for på denne måde at kunne opnå volumenfordele hos eks. Postdk..det skal altså ikke være en dropshipper der tilbyder et eller andet bestemt produkt, som jeg så kan markedsføre, men en virksomhed som jeg kan bestille mine egne valgte produkter til,og som de så står for at sende viderefør mig..
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 09:12
Ah, der var jeg lige hurtig nok på aftrækkeren..kan du anbefale nogen af de firmaer?
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:21

Jesper Ekmann:
Ah, der var jeg lige hurtig nok på aftrækkeren..kan du anbefale nogen af de firmaer?

Jeg går udfra art den var til mig..;-) - Men nej - jeg har ikke selv nogen erfaring i benyttelsen af, at bruge lagerhoteller.. I mine øjne har det både sine fordele og ulemper at bruge dem, - fordelene er indlysende, en ulempe kan være at du ikke har den store indflydelse på i hvilken rækkefølge de pakker ordrene, - altså er det dine eller mine ordre de pakker først, - + bekymringen om de nu også får sendt mine ordre til tiden.. Men som sagt, jeg har ingen erfaring med dem, - mon ikke der er en anden venlig amino der har.. Ellers er det vel bare at tage fat i dem fra en ende af, og så vælge den man føler man har størts tillid til, og måske en i ens nærområde..

Håber du finder den rigtige for dig.;-)

vh/ Ulrik

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:59

Hej Jesper

Det er vores hoved område :-)

Vi er et 3PL firma (tredje-parts-logistik), som håndterer lager og distribution. Vi har haft lager/logistik siden 1995, og har siden 2003 pakket for E-shops, så vi har erfaringen, og know-how på alt hvad du forespørger! 

Vi har aftaler med alle pakkedistributører, og egne biler der dækker hele landet ved palleleverancer.

Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig på nedestående:

Med venlig hilsen / Best regards,

Rune Krogh

BSL

E-mail:

runek@bsl.dk

Tel:

+45 88 27 14 00

Fax:

+45 88 27 14 14

Direct:

+45 88 27 14 07

Mobile:

+45 21 63 92 30

Homepage:

www.seatainers.dk

Member of the Nordic Association of Freight Forwarders. All services rendered are subject to the General Conditions of the Nordic Association of Freight Forwarders (NSAB 2000). Under these conditions our liability for loss of, deterioration of or damage to goods is limited to SDR 8.33 per kg and our liability for delay is limited to the amount of the freight, but not exceeding SDR 50,000 per order. In connection with storage, the freight forwarder’s total liability for damage is limited to SDR 500,000 for any incident of damage occurred (clause 27). Special attention is directed to the stipulations that claims against the freight forwarder are statute-barred after one year (clause 30) and the lien on goods (clause 14) applies to both current and previous claims. Claims for the freight etc. must be honored regardless to the terms of delivery under the contract of sale or freight agreement (clause 10).

...member of Seatainers Group

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)