Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytte til england ? eller andre mulige lande ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ang. australien er de ikke så hårdt ramt af krisen, men tilgengæld skal man igennem et pointsystem for at få opholds visa og ofte er det svært medmindre man har en af de uddannelser som der er mangel på, evt. kan man blive ansat på forhånd og få virksomheden til at stå inde for et arbejds visum.

alternativt er der turist og arbejdsvisa der gælder for 6 måneder ad gangen, work and holiday visum.

- italien, spanien, frankrig m.v. kræver sprogfærdigheder
+ uk, australien,  snakker du bare løs hvis du forstår hvad de spørger om oppe nordpå  for uk's vedkommende :-) 

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 00:22

Hej Martin.

Bryder mig ikke specielt om lige netop Australien. Jeg ligger mere til det det storbys liv. Første prioritet er 110% USA - Californien, Florida eller New York. men der er for meget besvær med at flytte der hen lige pt med hensyn til opholdstiladelse osv.

mvh
Christopher 

Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Flyttefirma Sjælland Skrevet kl. 00:27

Hej

Sig til hvis du skal bruge en flytning der over :o)

Du kan hente tilbud her www.flyttefirmaet.dk

Husk af sige du er fra Amino, så skal jeg gøre mig umage ;o)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 00:44

@Thomas - Working Holiday Visum kan man få uden problemer som ung dansker, det tager under 1 time, og gælder i 1 år. 

@Christopher - Melbourne og Sidney har begge over 4 millioner indbyggere, der altså tale om storbyer i min optik, til sammenligning går jeg udfra at du som storby person ville vælge Miami i Florida, som har en befolkning på 4,5 mio.  :) . Derudover så er kriminalitet og vold ikke noget du vil opleve i forhold til andre lande + slum/ghetto som sådan ikke eksisterer. Jeg boede i 1½ måned i et af de fattige kvarterer i Melbourne, og følte mig på intet tidspunkt utryg ved at gå på gaden, dag som nat. 

Så kan jeg så fortsætte med at vejret er bedre i AU end UK, og generelt minder byerne virkelig meget om nord europæiske storbyer, bare med bedre klima. 

Nu vil jeg ikke sidde og lave en reklame ud af indlægget, der var bare lige nogle rettelser jeg ville komme med :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 00:59

Btw er der gode muligheder i både Melbourne og Sidney som dansker for at leje et hus på en god størrelse, så kan du supplere din indtægt ved at have unge som lejer sig ind hos dig boende. 

Der er så mange der tager derned i kortere perioder, og derfor skal have et sted at bo midlertidigt som betaler gode priser for den slags. Vi boede eksempelvis i en stor villa ved Melbournes Jomfru Ane Gade og udover vores udlejer boede gratis har han vel tjent 10.000,- pr. måned på at have andre boende i huset. 

Lav et House of Danes og du kan fokusere 100% på din online business :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 10:01

Hej Martin.

Jeg vil da helt klart kigge på Australien, du kommer med nogle gode points må man sige. Hvor lang er rejsen fra danmark og til Australien ?

mvh
Christopher 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 10:36

hej C,

ja australien er sgu lækkert i forhold til UK, sydney er en helt moderne storby og der findes absolut alt som UK kan diske op med, vejret trækker det bare helt vildt op, så det er sgu et lækkert sted med barbecue på stranden juleaften hvis man er til det :-)

hvis man tager nordpå op ad kysten kommer der de lækreste områder der byder på storby og fantastisk natur tæt på hinanden.

Dog er der bare fandens langt hjem, du kan nå Thailand(Bangkok) på omkring 8-9 timer og så er der ca. 10-11 timer til Danmark derfra. men så er der mulighed for at rejse rundt i østen og se den del når man nu er i australien.

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 15:52

Hej thomas

Det lyder os som et godt sted, men er ikke så meget for Australien stadig, det tiltaler mig ikke på samme måde.

Mvh

Christopher

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)