Hej Aminoer. Er der nogle af jer som har erfaring med at flyttet til england (london) ? og er der nogle som bor derovre ?. Hvis der er dette hvad syntes i så om det ? og hvordan kom i der over ? Jeg sidder her og tænker på at flytte 1 år eller måske længere alt efter hvad det bringer med sig. JEg ved dog ikke helt hvor det kunne være spændende at flytte hen ? Er der nogle som har nogle gode idér til destinationer rundt om i verden, hvor der er er gang i den, men samtidig mulighed for at arbejde med sin online firma ?
Håber i kan hjælpe. Mvh |
Hej C,
har boet i UK 3 år nu, 1 år i London og 2 år i Luton.
har arbejdet hos 4 forskellige firmaer og har haft en webshop herovre(mycoolgadget.co.uk)
London er en fed by, men kun hvis man har penge nok til at få de fede boliger, ellers kan man hurtigt kommme til at bo i noget der ligner slum, london er dyr og derfor kan det være en dyr fornøjelse hvis man samtidig arbejder herovre med de lave lønninger.
vi flyttede til luton pga arbejde i Luton airport, huslejen blev mindre og vi fik råd til 3 værelses rækkehus :)
samtidig er der ikke afgift på bilerne og når man som mig er glad for biler, så vægter det altså højt at bo i udlandet!
jeg er ved at flytte tilbage til DK og UK er for mig ikke særlig interessant generelt, der er så mange andre lande der er så meget bedre, ja faktisk så syntes jeg Malaysia som er et muslimsk land var 20 gange bedre at bo i :-)
ved der er nogle indenfor it branchen der med fordel bor i Tgailand f.eks, når man arbejder med nettet så får man lige pludselig frihed til at rejse og arbejde :-)
spanien er også attraktivt for mange, men det er mest indenfor turistbranchen hvis man ikke kan arbejde hjemmefra f.eks
men ellers er det bare at prøve det af, danmark er så lille, men det er sateme trygt og helt sikkert at vi får noget for vores skattepenge når man sammenligner med uddannelsesmuligheder og infrastruktur generelt
all the best :-) vh Thomas