Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop/projekt og partnerskab søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Jeg søger et nyt projekt at involvere mig i.

Jeg er selv uddannet civiløkonom og har erfaringer fra andre online projekter og mener selv jeg kan bidrage på mange forskellige områder, men specielt inden for forretningsudvikling og markedsføring, herunder specielt SEO.

Forestillingen er derfor, at der måske var personer der kunne bruge en partner, for at styrke og forbedre deres virksomhed/webshop. Det kunne eksempelvis være ved at få lavet SEO eller hjælp på andre områder.  

Hvorledes et partnerskab skal strikkes sammen ved jeg ikke endnu, da det også afhænger af partneren. Jeg vil heller ikke afvise jeg kunne være interesseret i at investere et beløb, hvis det er et særligt interessant projekt.

Jeg vil i første omgang gerne holde alle muligheder åbne, så jeg ønsker ikke at stille krav til typen af hjemmeside/webshop. At den skal have et vist antal besøgende eller indtjening etc. Det vigtigste for mig, er at jeg kan se gode muligheder og et stærkt potentiale i projektet.

Når det er sagt, vil jeg sandsynligvis ikke finde affiliates interessante, da jeg tror denne type sider går en svær fremtid i møde, ligesom der skal være et solidt indtjeningspotentiale. Nye eller upcoming projekter, vil ligeledes blive overvejet.

Jeg ser frem til seriøse henvendelser via PB, så kan vi efterfølgende snakke videre over mail, hvis der er gensidig interesse.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)