Hvem kan give mig et prisoverslag på at lave en hjemmeside som home.dk, eller nybolig.dk. Det er vigtigt at den har helt samme funktioner og mindst lige så flot og bruger venligt design.
Det skal være en side som for brugeren skal være mere attraktiv end de nævnte sider.
Ligeså flot og bruger venlig knald dyrt x kr over 50.000 kr tvivler dog meget på det bliver så billigt med disse her krav som du sætter, så regn med mere end 50.000 kr
Mere attraktive ja det er jo markedsføring antal bolig forretninger denne side har , det bliver ikke attraktiv vis den ikke markedsføres mindste lige så ekstremt , så vi snakker om flere millioner kr sikkert mere men jeg tror måske du sætter dine krav lidt for høje
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det skal være en side som for brugeren skal være mere attraktiv end de nævnte sider.
Hvis du ikke selv har fundet ud af hvordan du bliver mere attraktiv end de eksisterende løsninger, så skal du have hjælp til konceptudvikling, hvilket der nok skal afsættes DKK 100.000 til.
Selve programmeringen afhænger af hvor mange funktioner du vil have. En stor del af det er jo scrapers, der kan hente data fra alle siderne - selve visningen af dem er næsten den mindste del.
Derefter skal det markedsføres, hvilket hurtigt bliver endnu dyre end programmering og design.
Reelt er det vel mere noget ala Boligportalen.dk eller Boliga.dk du vil lave? Det er jo ikke en mæglerforretning, men bare en samling over huse på boligmarkedet - kombineret med nogle ekstra data. Jeg synes faktisk Boliga gør det rigtig godt, ved at kombinere data fra et hav af forskellige kilder.
Da du nævner Home og boligsiden så koster det da mindste ½ mio at lave, det er rigtigt hvad det andre siger.
Men .. det kan godt være at du kigger på det sider og vurdere den kun ud fra siders design og nogle andre synligt funktioner og de andre PRO kigger på systemet som et helhed.
Min bud er at:
- Du kan få en side der ser "bedre ud" end Home, ved at få en professionel designer til lave design for dig. Prisen kan start fra det 7.000 kr. og opad til himmel :)
- Du kan få en side hvor der viser bolig og pris og alt det der nødvendigt infomation for en bolig til en rimeligt penge ved at bruge nogle special tilpasset Wordpress Template. Prisen for dem faktisk start fra 40 USD, og så 2-3 uges arbejder mere. Så tror jeg at du kan få det til omkring godt over det 20.000 kr.