Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor dyrt kan det være???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem kan give mig et prisoverslag på at lave en hjemmeside som home.dk, eller nybolig.dk. Det er vigtigt at den har helt samme funktioner og mindst lige så flot og bruger venligt design. 

Det skal være en side som for brugeren skal være mere attraktiv end de nævnte sider.

Ser frem til at høre fra jer.

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 19:36

e

Tilmeldt 26. Aug 10
Skrevet kl. 19:51

Hvad betyder "e" for mig (-:

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:33

Ligeså flot og bruger venlig knald dyrt x kr over 50.000 kr  tvivler dog meget på det bliver så billigt med disse her krav som du sætter, så regn med mere end 50.000 kr

Mere attraktive ja det er jo markedsføring antal bolig forretninger denne side har , det bliver ikke attraktiv vis den ikke markedsføres mindste lige så ekstremt , så vi snakker om flere millioner kr sikkert mere men jeg tror måske du sætter dine krav lidt for høje

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44

Lejminibus.dk:

Det skal være en side som for brugeren skal være mere attraktiv end de nævnte sider.

Hvis du ikke selv har fundet ud af hvordan du bliver mere attraktiv end de eksisterende løsninger, så skal du have hjælp til konceptudvikling, hvilket der nok skal afsættes DKK 100.000 til. 

Selve programmeringen afhænger af hvor mange funktioner du vil have. En stor del af det er jo scrapers, der kan hente data fra alle siderne - selve visningen af dem er næsten den mindste del.

Derefter skal det markedsføres, hvilket hurtigt bliver endnu dyre end programmering og design.

Reelt er det vel mere noget ala Boligportalen.dk eller Boliga.dk du vil lave? Det er jo ikke en mæglerforretning, men bare en samling over huse på boligmarkedet - kombineret med nogle ekstra data. Jeg synes faktisk Boliga gør det rigtig godt, ved at kombinere data fra et hav af forskellige kilder.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 07:58

Siden der har været bud på 50.000 og 100.000, så siger jeg 75.000 KrStick out tongue

Du skal forvente at der skal en person(er) over som kan varetage Design, programmering, optimering, SEO osv.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 09:20

Hejsa,

De store ejendomsmæglerkæder har brugt adskillige millioner på hver af deres sider.

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Tilmeldt 26. Aug 10
Skrevet kl. 09:25

Så du mener at der ikke er nogen som kan lave sådan en side for under 2 millioner. Det lyder spændende. Tak for dit bud.

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 11:19

Da du nævner Home og boligsiden så koster det da mindste ½ mio at lave, det er rigtigt hvad det andre siger.

Men .. det kan godt være at du kigger på det sider og vurdere den kun ud fra siders design og nogle andre synligt funktioner og de andre PRO kigger på systemet som et helhed.

Min bud er at:

- Du kan få en side der ser "bedre ud" end Home, ved at få en professionel designer til lave design for dig. Prisen kan start fra det 7.000 kr. og opad til himmel :)

- Du kan få en side hvor der viser bolig og pris og alt det der nødvendigt infomation for en bolig til en rimeligt penge ved at bruge nogle special tilpasset Wordpress Template. Prisen for dem faktisk start fra 40 USD, og så 2-3 uges arbejder mere. Så tror jeg at du kan få det til omkring godt over det 20.000 kr.

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)