Kære Experter ”Aminoer” ;0) Jeg skal have mig en webshop inden for de næste 2 md. med salg af møbler (B2C) hvor jeg bla. skal kunne lægge videoer ind. Design og funktionsmæssigt skal der være så meget frihed som muligt. Det skal være CMS (ved ikke om det er en selvfølgelighed). Der skal kunne lægges baggrundsbillede ind. Det skal fremstå Prof./pålideligt. Jeg tror at en brugerlavet webshop løsning sandsynlig vil være den rigtige løsning mht. Frihed. Men midlerne er begrænset her i starten. Jeg er blevet rådet til at starte med en ”standartshop” fra diverse udbydere. Jeg ved at, vores alle sammen gode ”Martin T.” skriver i E-puscher at man skal vælge det rigtige fundament fra starten……. Har i nogle erfaringer med standart løsninger? Skal jeg holde mig fra det? Eller har i andre gode råd/links mv. Så må i meget gerne give en tilbagemelding. Dbh. Kenneth Malev
|
Standart shop eller brugerlavet webshop løsning?
Jeg er sikker på at du vil kunne få noget godt ud af en "standard"-løsning! Jeg har lavet mit eget shopsystem, hvis primære fokuspunkter er overskuelig- og brugervenlighed. Endvidere er systemet under konstant udvikling - og det er kundernes ønsker og behov der kommer i første række. Designmæssigt kan det laves 100% som man vil have det, så det er egentlig kun fantasien der sætter grænser. Hvis du vil se et eksempel på en shop lavet i mit system kan du gå ind på onlineoutwear.dk. Du er meget velkommen til at skrive en mail på lars@ldronline.dk hvis du er interesseret i at få lavet et godt tilbud :-) Mvh Lars |
Hej Kenneth. Du kunne overveje prestashop. Jeg giver dig gerne et godt tilbud
|
www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.
Hej Kasper Tak for svar. Det ser cool ud, der er nogle emner som godt kunne bruges. (meget fransk..?). Jeg glemte at nævne at shoppen skal henvende sig til det globale marked, har det nogen begrænsninge eller indflydelse? Dbh. Kenneth |
jeg har prøvet oscommerce, samt fået bygget min egen custom shop (mycoolgadget.co.uk) og ny prøver jeg så redshop som er opensource joomla + redshop webshop modul som koster lidt årligt, men allerede nu er jeg imponeret hvor let og godt det ser ud med deres design2000 template backend i cms giver utrolig mange muligheder og det er nemt at sætte op og |
Watches inspired by fighter jets
Hej Casper. Jeg kan ikke linke fra dit link. hvad er adressen? dbh. Kenneth |
Hej Thomas Tak, din egen shop ser cool ud, der er også videoer på. Vil det sige at du vil anbefale redshop frem for custom made shop? Dbh. Kenneth |
Hej Kenneth. Ja, vi sidder lige nu i udviklingsfasen, så webshoppen har desværre været nede i dag, men forhåbentlig er den online i morgen (d. 15. februar). Shoppen kan du finde på www.Progadget.dk . Jeg synes selv resultatet er blevet rigtig fint, der mangler dog bedre billeder på siden endnu, men det går godt fremad :) Jeg har fået et firma der hedder billigmagentod.dk til at hjælpe mig med shoppen, som jeg klart kan anbefale at tage en snak med (findes også her på amino) uanset hvad du end kommer til at vælge. Håber shoppen kan ses i morgen Vh Casper
|
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer