Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.feelslike.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har netop overtaget siden www.feelslike.dk . Det er en webshop der sælger/kommer til at sælge diverse kvalitetsprodukter til børn/baby, hvor der i én eller anden forstand er tænkt på miljøet. Det kunne være økologisk, fair trade etc.

Da jeg er rimelig newbie inden for det at have en webshop, vil jeg meget gerne have noget feedback på hvilke forbedringsmuligheder jeg har på siden.

Både positiv og negativ feedback er meget velkommen...... :-)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan da hvertfald komme med noget positivt feedback. Det er en utrolig lækker side. Rent æstetisk er den til ug. Er ikke den store ørn inden for hvad der virker bedst med hensyn til at få kunder til at købe, men på mig virker siden troværdig og lige at gå til. Hvis jeg var inden for målgruppen ville jeg helt sikkert overveje denne side. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet set giver siden et fint indtryk. Dog er der et par enkelte ting, man kunne overveje at gøre anderledes.

- Jeres helt store 'selling point', niche eller hvad man nu skal kalde det, er såvidt jeg forstår det, økologien og  det bæredygtige, men informationen om det er spredt ud over de enkelte produkter og er en anelse ustruktureret. Det kunne være rart, hvis man eksempelvis kunne læse noget uddybende om de enkelte leverandører/mærker og hvordan de adskiller sig fra almindelige mærker.

 

- Spilplads er der utrolig meget af på selve websiden, og derfor er det ekstra ærgeligt, at forsiden ikke kan være på i et enkelt browservindue (jeg kører 1440 * 900!). Er den lavet til 1280 * 1024 eller ?

Håber det kan bruges:-)

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Flot og overskuelig hjemmeside og dejligt med nogle enkelte ting til børn.

Er du i gang med salget, så kunne vi godt aftage lidt af dine varer ;-)

Mvh

Tommy Duus

Kulturpuljen.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig lækker side. makes me feel good.

 

Mvh. Frederik

Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest vil jeg sige at det er nogle behagelige farver du har valgt til din shop! Smile

Man føler sig velkommen, og selv jeg på 22 år synes det er spændende, og vil se mere.

Jeg synes dog at menuen mangler at blive fremhævet! Jeg kunne godt tænke mig en bjælke, så den ikke falder så meget i med baggrunden og den statiske forside Smile

Desuden kan jeg kun erklære mig enig i at det er super ærgeligt, at man skal scrolle ned for at se det sidste af de to bannere i bunden, og din bottom-line.

Som der også bliver nævnt savner jeg info om "Hvad-er-det-der-Fair-Trade-for-noget?", desuden kunne du jo godt ligge et logo eller to på forsiden, for henholdvis Fair-Trade og for økologi Smile

- evt. ovenover din tekst, og så lave et link til en underside hvor du beskriver hvad du gør for at Fair-Trade og økologi bare er godt, og hvorfor brugeren bør købe dine produkter Smile

Men pas på med at gøre dem for store.

Håber du kunne bruge det til lidt, fortsat god dag derude Smile

/Steffen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side Smile

En titlen gerne uden www og hele damænet især for lige vel hvad ligger du med dit eget navn  nummer 1 på google med det.

Mørkere skrift type til den lyse baggrund dette gør teksten lettere at læse

betingelser for køb hvor er de på siden

kontakt siden skaber mere troværdighed lige dit telefon nummer og CVR nummer vis haves et

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for positive og konstruktive feedback.

Alt sammen noget jeg vil overveje når siden indenfor kort tid skal shines lidt op.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden er rigtig flot, nem og meget overskuelig.

Jeg synes måske godt der kunne fremstå lidt tydeligere hvor lang leveringstiden er. Jeg har selv bestilt fra siden ( og jeg var MEGET tilfreds med produktet, og det var den lille pige også som fik den i gave), men da leveringstiden var lidt længere end den plejer (i forhold til andre webshops), blev jeg lidt utålmodig.  Jeg synes bestemt ikke at leveringstiden var uacceptabel, men jeg ville gerne have været liiidt mere oplyst omkring leveringstiden. 

Men som sagt Yes

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Dejligt med din lille historie, og skønt at dig og pigen var tilfredse med produktet :)

Mht. leveringstid hænger det sådan sammen at siden drives ud fra "dropshipping". Det betyder at når en kunde bestiller en vare på siden bliver varen sendt direkte fra Feellike.dk's leverandør. Derfor er det lidt sværere at informere om leveringstid, da det kommer an på hvor hurtigt leverandøren får skippet varen afsted.

Med venlig hilsen

www.feelslike.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)