Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min debut!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Ha! Så blev det også min tur:

Riiiing.

- Hallo, det er Camilla. (lidt stresset for jeg var ved at lave frokost til to sultne børn).  

- Ja, goddag jeg ringer fra Erhvervsregistreret. Jeg skal tale med den ansvarlige for selskabet. (allerede lettere opgivende) 

- Øh, hvad siger du?(var det nu jeg kunne bruge "det bruger vi ikke")? (åndsfraværende)

- Ja, fra erhvervsregistreret. (nu lidt håbefuld)

- Kan du ikke ringe igen - ungerne skal have frokost (meget spørgende, for jeg var vitterligt i tvivl om det var noget jeg skulle bruge til noget, det var jo første gang).  

- Jo men, hvornår? (meget håbefuld)

- Men sig mig, er det noget jeg behøver? (nu spillede jeg lidt dum)

- Ja da, det er meget vigtigt, det er jo erhvervregistreret. (hurtig og nervøs).

- Jo, men du vel vil sælger mig et eller andet? For det er vel ikke erhvervs- og selsskabsstyrelsen du ringer fra ... på en lørdag? (forsatte skuespillet og lød nu rigtig dum).  

- Nej da, dem har vi ikke noget at gøre med, nej det er bla bla. (kunden er på krogen).

- Så du vil sælge? (Tør og sur) 

- Altså det ... (hvad sker der nu?)

- Jamen, det har jeg ikke råd til. Ungerne skal have frokost.

- "Så skal jeg ikke fortyrre dem mere" - tørt og nu meget irriteret.

Jeg troede aldrig jeg var kommet af med ham, men var ret glad da det var vel overstået. Puha, der er meget man skal lære og den med at sige fra, er nok den sværeste for mit eget vedkommende.

Ville bare dele denne lille oplevelse, da jeg uden denne side var hoppet i med begge ben. Tak.

Camilla Amtrup, PangDang, Svendborg.
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:38
Hej Camilla

Ja du er meget høflig

Jeg er ringet op 100 gange fra irreterende annoncehajer og det er vigtigt med det samme at forklare dem at man overhovedet ikke er interesseret i deres plat og at de aldrig skal ringe mere. knald bare røret på hvis man har lyst til det de er kun ude på at tage røven på dig. 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 00:47
Hej

Hvis du kan høre på ordet Sælgeren ringer fra ,at det ikke har interesse!!

sig ikke interesseret!!

Mener der er en etisk lov om at samme telemarketing bereau ringer til samme nr inder for hvert år ½ år

Jeg elsker når sælgere ringer til mig!!

Nogle produkter en i røret "prøver" at sælger er jo fremragende, ellers var de jo ikke ansat til at sælge dem.

MEN OFTEST NOGET BRAS

Er du ikke interesseret og sælgeren bliver ved med "jamen vi kan" "jamen vi har" og personen ringer igen!!!

så spil med på legen som du gjorde!! Og spørg om du kan købe en større mængde!! indtil "sælgeren" siger det ved jeg ikke om det kan lade sig gøre!

så bed om at tale med en suporviser!

Når suporvisoren kommer i Røret! siger du:  goddaw Jeg ved i har en RINGELISTE med mit navn på?

ja siger han!! kan du ikke fortælle mig hvad der står på den ringeliste Adresse og så videre, jeg er ikke sikker på det stemmer overens med det der rigtigt skal stå der!!

Se nu bestemmer du selv. Om du vil være ond eller mindre ond!!

Bed ham om at ændre disse data til "UKENDT ADRESSE" du er ikke interesseret i NOGLE FORM FOR OPKALD FRA DEM MERE!!! DET ER SPILD AF JERES TID OG RESOURCER!!

Jeg som du kan se har masser af tid! Da jeg godt kan li at høre hvor "IVRIGE" sælgere er nu om dage!!

Ved du hvordan en lastbil lyder når den bakker?

HVAD SIGER SUPORVISOR

KNALD PÅ

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)