Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonsalg til Erhverv

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har mit lille vinduespudser firma som jeg pt. driver i min fritid. Jeg har prøvet at ringe til en masse erhverv, for at høre om de kunne være interesseret i at få et tilbud på vinduespolering.
De fleste af dem jeg har haft ringet til har virket utrolig negative (eller ihvertfald ikke imødekommende, selvom jeg ikke presser på nogle måde).

Er der nogle der kan hjælpe med at komme med nogle gode råd til hvordan jeg får noget mere erhverv og evt. boligforeninger..?

Jeg har fortalt om mine gode kampagner som jeg køre for tiden.

Jeg tror jeg har fået noget ud af 5% af dem jeg har ringet til

Med venlig hilsen
Kenneth vinduespudser Popp

K

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:34

Hejsa hvor mange ringer du til i løbet af en dag ? rent statistisk skal du ringe 100 kunder igennem for at få 1 til at sige ja, og du skal gerne op på en 6-700 opkald i løbet af en dag. Det er også svært at sige hvad du gør rigtigt og hvad du gør forkert da jeg ikke ved hvilken salgstale du forholder dig til og hvordan din fremgangsmåde er. 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:35

KPuds.dk:
Jeg tror jeg har fået noget ud af 5% af dem jeg har ringet til

Det er sgu da en fornuftig hitrate - MEGET fornuftig.

Saet dig ned og vaer stolt af dig selv i stedet for at kvaerulere.

Godt gaaet !

Ring evt. ogsaa til andre vinduespudserfirmaer og tilbyd dig selv som underleverandoer.

Tilmeldt 21. Dec 10
Skrevet kl. 13:39

@Jørgen Jeg tror godt han vil have den små 20-25 % op og at det er grunden til at han skriver sit indlæg herinde :) 

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 13:42

Har ringet til ca. 60-70 firmaer i dag.
Troede bare at 5% var RET LIDT, men det er det måske Big Smile

Så vil jeg bare være stolt og glad

Hilsen
Kenneth vinduespudser Popp

K

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 13:47

domainbroker:

@Jørgen Jeg tror godt han vil have den små 20-25 % op og at det er grunden til at han skriver sit indlæg herinde :) 

Selvfoelgelig skal den helst op paa 100%, men saa vidt jeg kan forstaa er han ikke en garvet canvas-saelger, hvorfor jeg mener 5% er et rigtig godt resultat.

Jeg tror bare han skal blive ved - ringe igennem - og hvis procenten ikke stiger af sig selv kan han jo tage et decideret salgskursus - eller et salgsjob.

De bedste "fiduser" til telesalg faar man naar man sidder og ringer sammen med andre.

Tilmeldt 21. Dec 10
Skrevet kl. 13:53

@Jørgen ja jeg er helt enig, og man skal jo også gøre op med sig selv hvor mange arbejdsopgaver man kan påtage sig når det er ens egen service man sælger. Det er jo desværre ikke pistol salg hvor der bare skal skydes produkter over telefonen, og jeg syntes bestemt også en hitrate på 5% er fin taget i betragtning af den ringe volume han har :)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 08:56

domainbroker:

@Jørgen ja jeg er helt enig, og man skal jo også gøre op med sig selv hvor mange arbejdsopgaver man kan påtage sig når det er ens egen service man sælger. Det er jo desværre ikke pistol salg hvor der bare skal skydes produkter over telefonen, og jeg syntes bestemt også en hitrate på 5% er fin taget i betragtning af den ringe volume han har :)

Hihi ja han kan hurtigt faa meget travlt med den hitrate hvis man bare er sig selv til at udfoere arbejdet.

Men folk der er parate til at loefte roeret gaar jo ofte med store direktoerdroemme !!! :)

Hvis jeg var vinduespudser og kunne faa den hitrate ville jeg faa nogle andre til at goere det beskidte arbejde. Medmindre det altsaa er svaert at finde dygtige vinduespudsere der kan levere en fornuftig service til kunderne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59

6-700 opkald på en dag? Så taler vi vist ikke en person længere? 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)