Kære Aminoer, jeg skriver til jer herinde, fordi jeg ganske enkelt har problemer med at finde ressourcer og motivationen! Og jeg kunne godt tænke mig at få lidt redskaber med på vejen, for jeg synes at det er et stort problem. Hele min situation er at jeg i de sidste 1 1/2 - 2 år (med mellemrum) har haft svært ved at finde det job, jeg gerne vil have. Jeg har skrevet mange mange ansøgninger og har også været til rigtig mange samtaler, uden dog at få noget. Nu arbejder på egne projekter som selvstændig, der selvfølgelig kræver en masse motivation og de ressourcer, der gemmer sig i mig, men med stor stædighed hænger fast og ikke popper ud af mig. Jeg er frustreret over mange ting - ikke mindst at jeg ikke har fået færdiggjort min uddannelse på en højere uddannelsesinstitution i sin tid (hvilket afgørende er en af faktorerne for at jeg har svært ved at finde den profession, jeg som udgangspunkt har forestillet mig jeg skulle have). Det gør så at jeg er plaget af økonomiske problemer. Til trods for hele situationen med de store problemer i mit hoved, med den dårlige samvittighed omkring den uafsluttede uddannelse, de økonomiske problemer det hele har til følge og min mangel på ressourcer og energi har jeg ikke overskud til at komme videre og gøre en stor indsats for at komme ud af l.... Jeg kritiserer ingen andre end mig selv for situationen, bebrejder ikke mit skæbne for udviklingen - men jeg skal videre i processen. Hvordan? Jeg håber på god input og måske nogle gode råd til motivation og alt, hvad der kunne hjælpe i denne situation.. I er velkommen til at skrive her i tråden eller en privatmail til mig. Venlig hilsen, Coachsoeges PS: Jeg har oprettet denne aminoprofil udelukkende for at prøve at få løst problemerne. |
man kan nå langt ved at være glad!
Ved det lyder simpelt, men dyrk noget motion, gå nogle ture, mød nye mennesker, gør en god gerning for andre.. giv noget værdi til andre, smil, og dyrk noget mere motion igen! :-)
Så kommer energien, og med energien, vil du nok også opleve at du vil få mere motivation til nye og spændene tider :-)
god dag,