Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg mine egne ressourcer?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

jeg skriver til jer herinde, fordi jeg ganske enkelt har problemer med at finde ressourcer og motivationen! Og jeg kunne godt tænke mig at få lidt redskaber med på vejen, for jeg synes at det er et stort problem.

Hele min situation er at jeg i de sidste 1 1/2 - 2 år (med mellemrum) har haft svært ved at finde det job, jeg gerne vil have. Jeg har skrevet mange mange ansøgninger og har også været til rigtig mange samtaler, uden dog at få noget.

Nu arbejder på egne projekter som selvstændig, der selvfølgelig kræver en masse motivation og de ressourcer, der gemmer sig i mig, men med stor stædighed hænger fast og ikke popper ud af mig. Jeg er frustreret over mange ting - ikke mindst at jeg ikke har fået færdiggjort min uddannelse på en højere uddannelsesinstitution i sin tid (hvilket afgørende er en af faktorerne for at jeg har svært ved at finde den profession, jeg som udgangspunkt har forestillet mig jeg skulle have).

Det gør så at jeg er plaget af økonomiske problemer. Til trods for hele situationen med de store problemer i mit hoved, med den dårlige samvittighed omkring den uafsluttede uddannelse, de økonomiske problemer det hele har til følge og min mangel på ressourcer og energi har jeg ikke overskud til at komme videre og gøre en stor indsats for at komme ud af l....

Jeg kritiserer ingen andre end mig selv for situationen, bebrejder ikke mit skæbne for udviklingen - men jeg skal videre i processen.

Hvordan? Jeg håber på god input og måske nogle gode råd til motivation og alt, hvad der kunne hjælpe i denne situation.. I er velkommen til at skrive her i tråden eller en privatmail til mig.

Venlig hilsen,

Coachsoeges

PS: Jeg har oprettet denne aminoprofil udelukkende for at prøve at få løst problemerne.

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:21

man kan nå langt ved at være glad!

Ved det lyder simpelt, men dyrk noget motion, gå nogle ture, mød nye mennesker, gør en god gerning for andre.. giv noget værdi til andre, smil, og dyrk noget mere motion igen! :-)

Så kommer energien, og med energien, vil du nok også opleve at du vil få mere motivation til nye og spændene tider :-)

god dag,

Mødebooking

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:23

Du sidder vel i bund og grund med svaret selv, - gør du ikke? Alene overskriften på dit indlæg og din signatur... Du finder dig en rigtig god coach og starter et forløb op med denne, så i sammen kan finde nogle stategier for, hvad du kan/skal gøre når du falder i dine "sorte huller", og kan hjælpe dig til at fasholde dig i din mål og de ting du gerne vil...

Held og lykke

mvh/ Ulrik

Tilmeldt 10. Feb 11
Skrevet kl. 12:28

Ulrik - mensbasic.dk:

Du sidder vel i bund og grund med svaret selv, - gør du ikke? Alene overskriften på dit indlæg og din signatur... Du finder dig en rigtig god coach og starter et forløb op med denne, så i sammen kan finde nogle stategier for, hvad du kan/skal gøre når du falder i dine "sorte huller", og kan hjælpe dig til at fasholde dig i din mål og de ting du gerne vil...

Held og lykke

mvh/ Ulrik

Er allerede på coachjagt, ja, så det håber jeg selvfølgelig kan hjælpe på tingene.

Tak for svaret..

Tilmeldt 10. Feb 11
Skrevet kl. 12:29

mødebooking:

man kan nå langt ved at være glad!

Ved det lyder simpelt, men dyrk noget motion, gå nogle ture, mød nye mennesker, gør en god gerning for andre.. giv noget værdi til andre, smil, og dyrk noget mere motion igen! :-)

Så kommer energien, og med energien, vil du nok også opleve at du vil få mere motivation til nye og spændene tider :-)

god dag,

Mødebooking

Yes, motion er vigtigt. Og jeg må indrømme, at min fokus ikke altid har ligget på det område...

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:48

Det kan også være svært at finde tiden til det som selvstændig.. Men det er sku vigtigt at komme ud og møde nye mennesker, og få smilet frem på læben! :-)

held og lykke med det hele,

nordisk Mødebooking

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:35

positive tænkning jeg ringer altid til min familie og ønsker dem en god dag , giver en gave og eller laver noget gratis og ser deres glæde og det giver energi positive , jeg smiler jeg går i byen siger du må have en god dag giver tit en vigtighed til en  vildt fremme og får et smil frem , så bliver man glad , glæden i arbejdet du skal være glad belønne dig selv , hjælpe folk i nød og du får 10 gange energi igen

Tænke ikke på penge eller hvor langt du er nået det er en deprimerende ondcirkel at komme ud i , tænkt positive tanker

beløn dit arbejde med de ting du kan lide , give dig selv en dejlige gave , når du når et mål .

Åbent vinduet nyd den dejlige sne , have de dejligste blomster , i dit kontor nyd dem duft til dem .

Nyd din kæreste giv hende et smækkys , en blomster og et smil og vær glad , gå hyggelige ture .

motion kan være mange løb i naturen korte ture i den flotte natur hop i fitness husk det skal være sjovt , så lav alle mulig ting der motivere dig , træn løbende snak og hver glad , vis løber hurtigt i kort tid det er en del sjovere og giver mere motion , eller du kan hoppe ind og danse og eller lave andet sjovt du elsker svømning , ja livet er fuld af muligheder

Nyd livet hør musik og skrig , du er verdens bedste .

Sol og energi kan være positive , tage et kort solarium på 6 minutter , lys kan give energi denne mørke tid .

Motion og god kost afgørende for ens vel befinde , da motion giver nogle stoffer ud af kroppen man bliver høj af

en god vitamin pille kan hjælpe , desuden natur medicin f.eks. ginseng kan give ekstra energi og glæde , da det et af de eneste naturmedicin produkter ,der er gennem tjekket og godkendt , der giver ekstra energi

iværksættere energi være glad lige vel hvad , for modgang gør mig stærk og glad , jeg ser vender altid en negative ting til noget positivt , det gøres ved at tænke positive tanker

Dårlige økonomi betyder intet for om man er lykkelige eller ej det er glæden at se sin familie og de glade smil der gør dag god og lykkelig

Held og lykke med den positive energi Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)