Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banned fra Google Adsense

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 05:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja så skete det også for mig! - jeg er blevet banned fra Google Adsense fordi jeg har overtrådt deres regler og dem havde jeg så overtrådt i 3 år inden de fandt ud af det.

Jeg har ikke lige været opmærsom på, at man ikke måtte opfodre folk til at klikke på annoncerne, men det ved jeg så nu.

De sender mig en E-mail og oplyser mig, at jeg får 3 dage til at bringe forholdet i orden og jeg går derfor samme dag ind og fjerner den ulovlige tekst, men jeg glemmer så desværre at fjerne den ulovlige tekst fra en af mine undersider og 8 dage senere, så falder dommen - udelukkelse fra Adsense!!

Jeg har nu i mange timer forsøgt at finde en gyldig e-mail adresse til Adsense (danmark), men har ikke fundet én der virker. Jeg har sent mange E-mails på forskellige adresser, men alle sender en - No-reply- tilbage.

Under deres hjælp kan jeg heller ikke finde noget der kan hjælpe mig med at finde dem. Jeg vil jo gerne have dem til lige at tage min lukning af min konto op, da alle jo kan lave en fejl.

Jeg har da fundet ud af, at Google Adsense ikke lige er til at komme i kontakt med og når man bliver udlukket fra Adsense, så har man ingen mulighed for at gøre indsigelser eller at bede om godt vejr igen.

Her er det 100% Google der bestemmer og det ser ud til, at de stort set er ligeglad med den lille mand. Det virker på samme måde som i de østeuropæiske lande for en del år siden - KÆFT, TRIN og RETNING!

Kan du hjælpe mig med en E-mail adresse til Adsense?

Har du en god ide eller bare en kommentar?

MVH

AHP

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 06:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er da overrasket over du i det hele taget fik 3 dage til rette op på det. Det lykkedes ikke for dig, og de vælger at lukke din konto. Det kan jeg ikke se noget forkert eller chokerende i, da de er interesseret i at beskytte deres annoncører.

Men jeg vil give dig ret i at det er en kamp op ad bakke hvis du ønsker at skabe kontakt. Skulle det lykkedes tror jeg dog ikke du skal gøre dig for mange forhåbninger om at få den åbnet igen.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)