Så kan det vist ikke blive meget billigere! Har ikke brug for en hjemmeside lige nu, men tilbuddet fortjener at komme frem i køen! Har du også lavet www.naturligeprodukter.dk?
Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk
Ja det er et ganske godt tilbud, men hvordan kan det være du skriver på engelsk og linker til en dansk hjemmeside?
Beklager hvis du kun snakker engelsk/Sorry if you only speak english.
Uanset hvad et godt og billigt tilbud om at få lavet en hjemmeside, men du kunne måske beskrive hvad hjemmesiden i wordpress kan/må indeholde til den pris.
Ja det er et ganske godt tilbud, men hvordan kan det være du skriver på engelsk og linker til en dansk hjemmeside?
Beklager hvis du kun snakker engelsk/Sorry if you only speak english.
Uanset hvad et godt og billigt tilbud om at få lavet en hjemmeside, men du kunne måske beskrive hvad hjemmesiden i wordpress kan/må indeholde til den pris.
Hej,
Jeg er ejer af naturligeprodukter.dk du kan læse mere om mig her på min webside
Jeg kommer fra Australien
Se her for et example af en wordpress webside jeg har lige lavet.
Hvis du er intrasent i at vide mer om hvad jeg kan laver, bare skriv mig en mail eller PM med din ønsker :-)
Det er helt i orden, jeg undrede mig bare over et indlæg på engelsk, når du ejer en dansk hjemmeside.
Jeg er ikke selv interesseret i selv at få lavet en hjemmeside, for det er netop det er også det vores gratis hjemmeside service tilbyder, men det skal nok lykkedes dig at få en række henvendelser.